Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Zdrowie Mężczyzny > Czy wielkość dłoni mówi coś o naszej osobowości?

Czy wielkość dłoni mówi coś o naszej osobowości?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Pewnie zdarzyło ci się choć raz zastanawiać, czy wielkość dłoni mówi coś o twojej osobowości. Niektóre badania twierdzą, że tak! Wielkość dłoni ma wiele wspólnego z tym, kim jesteśmy. Można w tak łatwy sposób określić naszą osobowość, relacje panujące pomiędzy nami, a innymi osobami oraz wiele więcej. Sprawdź, co mówią nasze dłonie o nas!
1
małe dłonie
Czy twoje dłonie są małe?
Jest bardzo prosty sposób, aby to sprawdzić. Wystarczy, że zmierzysz rozwartością kciuka i palca wskazującego odległość pomiędzy łokciem, a nadgarstkiem. Jeśli brakuje ci kilka centymetrów do nadgarstka, oznacza to, że Twoje dłonie są małe. Osoby z małymi dłońmi charakteryzują się tym, że lubią przygody i nie boją się ryzyka. Dobre relacje pomiędzy ludźmi są dla nich bardzo ważne, potrafią dbać o drugiego człowieka i nigdy nie ignorują potrzeb innych. Osoby z małymi dłońmi wydają się lubić ryzyko, lubią wydawać pieniądze, często bez sensu.
2
wielka ręka
Czy twoje dłonie są duże?
Jeśli twoja dłoń jest duża, oznacza to, że jesteś perfekcjonistą. Szczegóły są ważne dla Ciebie, a pracę stawiasz na pierwszym miejscu. Zdajesz się być nieco bardziej wrażliwy niż przeciętny człowiek, a wszystkie powierzone ci obowiązki wykonujesz bez zbędnego marudzenia. Powinieneś być świadomy, że w pewnych sytuacjach przesadzasz, jednak uważasz, że warto być ostrożnym.

Jaki kształt ma twoja dłoń?
Chiromancja czyli wróżenie z dłoni, traktowane jest bardzo poważnie. Chirognomia jest to badanie konturów zewnętrznych, kształtu dłoni, chodzi tu głównie o szerokość i długość. Kształt dłoni dostarcza wiele przydatnych informacji, które określają przeznaczenie człowieka, jego wolną wolę oraz cechy charakteru.
3
kwadratowe dłonie
Kwadratowe dłonie oznaczają osobę praktyczną. Jest to osoba, która będzie wykazywać zdolności budownicze. Wiele osób z kwadratowymi dłońmi jest inżynierami i matematykami. Szybkie rozwiązywanie problemu jest cechą osób z prostokątnymi dłońmi. Ludzie z prostokątnym zarysem dłoni szybko rozwiązują swoje problemy, myślą zdecydowanie szybciej i wyciągają wnioski. Warto czasem pomyśleć dwa razy, zanim coś się zrobi. Długie palce z prostokątnymi dłońmi oznaczają osobę żywą i żądną przygód, ale i wrażliwą. Długie palce są często oznaką ciekawości, zarówno intelektualnej jak i osobistej.
4
długie palce
Również długość palców oraz sposób w jaki je kładziemy mówi o naszej osobowości. Jeśli rozluźnisz palce i położysz je na przykład na blacie stołu i palce będą leżeć blisko siebie oznacza to, że potrzebujesz bliskości, miłości i akceptacji społeczeństwa. Jeśli palce będą leżeć w odstępie, oznacza to, że od czasu do czasu potrzebujesz pobyć sam. Osoby, których palce leżą daleko od siebie uznawane są za samotników, jednak potrzebują wokół siebie ludzi, którym mogliby zaufać.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Praca w gospodarstwie domowym naraża nasze ręce na wiele szkodliwych czynników. Środki piorące, czyszczące a nawet...
Jak pielęgnować zniszczone dłonie?
Praca w gospodarstwie domowym naraża nasze ręce na wiele...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt