chodzenie

Ile kilometrów musisz przejść, aby stracić zbędne kilogramy?

darek_25041 - specjalista Tipy.pl
chodzenie
1 z 4
Chodzenie jest jedną z najprostszych i najbardziej skutecznych form ćwiczeń, które w dość krótkim czasie pomogą zrzucić zbędne kilogramy. Chodzenie może również poprawić stan zdrowia, dotlenić organizm i wzmocnić mięśnie nóg. Jednak tylko nieliczne osoby są świadome, że chodzenie może pomóc zrzucić 0,5 kilograma każdego dnia! W ciągu tygodnia możemy zrzucić nawet 10 kilo regularnie spacerując jeśli dołączymy do tego zdrową dietę oraz dodatkowy wysiłek fizyczny.
1
odchudzanie
Jednak samo chodzenie to nie wszystko. Wiele czynników składa się na prawidłowy proces spalania tłuszczu podczas chodzenia. Załóżmy na przykład, że pójdziesz ze stałą prędkością 6,5 km/h i przez około godzinę spalisz 400 kcal. Jeśli jednak podniesiesz poprzeczkę i pomaszerujesz w tempie 11 km/h spalisz w takim samym czasie 300 kcal więcej. Wychodzi na to, że warto spacerować dla własnego zdrowia i zgrabnej sylwetki. Codzienny spacer z użyciem krokomierza pomoże uzyskać ci znakomite efekty.
2
spacery na odchudzanie
Krokomierz lub zegarek służą do monitorowania ilości kroków, dystansu jaki przejdziemy oraz tętna i czasu przejścia. Dzięki temu będziemy wiedzieć, dokładnie ile czasu poświęcamy na trening każdego dnia i będziemy w stanie ułożyć swój własny plan treningowy. Dlatego też, przejście odpowiedniego dystansu może spalić kalorie oraz zbędne kilogramy.
Poniższe kroki pomogą spalić dodatkową ilość kalorii:
- nie korzystaj z autobusu, ani taksówki
- chodź z dziećmi
- zaparkuj samochód daleko od miejsca w którym mieszkasz
- używaj schodów, zamiast windy
- wykonuj ćwiczenia podczas spacerów
3
regularne spacery
Oprócz tego warto spróbować:
- podczas spaceru słuchaj ulubionej muzyki, która będzie Cię motywować do dalszej drogi
- co jakiś czas zmieniaj trasę
- zaproś przyjaciół i znajomych do wspólnych spacerów
- zwiedzaj swoją okolicę
- gdy na dworze jest zimno, zainwestuj w bieżnię, która pozwoli utrzymać dotychczasowy styl życia
Jeśli regularne spacery wejdą ci w nawyk, nie będziesz miała problemu z wahaniem wagi oraz przybieraniem na wadze. Spacer, plus zdrowa dieta i ćwiczenia są gwarancją sukcesu!
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Chodzenie na spacer z psem
nordic walking
aktywność fizyczna

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane