dieta dla mężczyzny

4 pokarmy, które niekorzystnie wpływają na plemniki

darek_25041 - specjalista Tipy.pl
dieta dla mężczyzny
1 z 5
Chociaż produkty te są uważane za niezwykle zdrowe, to nie są one pożyteczne dla plemników. Aby zmaksymalizować żywotność i siłę swojej spermy, należy unikać pokarmów wymienionych poniżej. Spowoduje to zwiększenie jakości i liczby plemników w większości przypadków.
1
picie mleka
Półtłuste mleko
Prawdopodobnie warunki przetwórstwa jak i niebezpieczne elementy środowiska są prawdopodobną przyczyną tego, że półtłuste nabiały obniżają poziom plemników i są o wiele gorsze jakościowo niż mleko pełne pochodzące od krowy. Pestycydy i chemikalia znajdujące się w ziemi, wodzie i żywności mają wpływ na ogólną zawartość produktów mlecznych, takich jak sery, mleka itd. Nie powinieneś eliminować białka, wystarczy, że będziesz jadł produkty pełne, jak najmniej przetwarzane.
2
owoce zdrowe
Owoce
Owoce są dla ciebie dobre, jednak owoce również mogą negatywnie wpływać na ilość plemników i jakość spermy. Wszystkie owoce, które spożywasz powinny być pochodzenia organicznego, w jak najbardziej naturalnego środowiska, z dala od fabryk oraz głównych dróg. Większość owoców znajdujących się w sklepie zawiera pestycydy, które maja wpływ na gospodarkę hormonalną organizmu, a to bezpośrednio przedkłada się na produkcję spermy. Jeśli nie masz możliwości jeść organicznych owoców, powinieneś moczyć je w wodzie z octem przez kilka godzin, ponieważ ocet wykazuje działanie przeciwbakteryjne, przeciwgrzybiczne oraz pomoże pozbyć się dużej ilości toksyn z owocu.
3
czerwone mięso
Mięso
Organiczne mięso jest ogólnie uważane za zdrowe, kiedy spożywa się je z umiarem, jednak jeśli staramy się o dzieci należy być bardzo ostrożnym w tym przypadku. Chude białko i ryby są najlepsze w tym przypadku. Spróbuj unikać lub znacznie ograniczyć ilość czerwonego mięsa w diecie. Mężczyźni, którzy spożywają duże ilości czerwonego mięsa i przetworów mięsnych cechują się mniejszą ilością plemników oraz znacznie gorszą ich jakością.
4
produkty sojowe
Żywność sojowa
Jeśli wyeliminowałeś półtłuste produkty mleczne, nie wykorzystuj soi jako alternatywę. Mleko sojowe i produkty sojowe są bezpośrednio związane ze spadnie płodności. Fitoestrogeny zawarte w soi wpływają na hormony męskie negatywnie wpływając na zdolność człowieka do reprodukcji. Osoby, które spożywają duże ilości pokarmów tego typu, szczególnie osoby otyłe- są bardziej narażeni na problemy. Jeśli szukasz alternatywy dla mleka, rozważ wprowadzenie do diety mleka migdałowego i mleka kokosowego.

Te zdrowe pokarmy będą negatywnie wpływać na plemniki. Nie zapomnij również unikać nasyconych tłuszczów, kofeiny oraz alkoholu, które również mogą negatywnie wpływać na produkcję plemników i jakość twojej spermy.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

masaż prostaty?
Badanie na raka prostaty
Libido

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane