Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Publiczne i Bezpieczeństwo > Bezpieczeństwo Osobiste > Dlaczego leki nie powinny nigdy być mieszane z alkoholem?
Dlaczego leki nie powinny nigdy być mieszane z alkoholem?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 5 z 5 
Alkohol nazywany jest również cichym zabójcą. Kto nie chce się napić? Aktywność ta wydaje się być nieszkodliwa, zwłaszcza kiedy chcesz się tylko relaksować. Przykładowo leki takie jak statyny Crestol i Lipitor zmieszany z alkoholem może być bardzo szkodliwy dla wątroby, a nawet spowodować katastrofę. Najgorsze jest to, że nigdy nie wiesz, w jakim stanie jest twoja wątroba, bo to wymaga wykonania specjalistycznego testu. Przyznajmy szczerze, jaki procent ludzi wykonuje to badanie, jeśli nie widzi takiej potrzeby? Idąc dalej, jaki procent pijących kontroluje stan swojej wątroby? Można się domyśleć, że statystyki wyglądałyby niezbyt optymistycznie. Oprócz tego, alkohol może mieć katastrofalny wpływ na zdrowie, kiedy stosujesz leki. Przykładowe reakcje, jakie mogą wystąpić to: erozja i podrażnienie żołądka oraz podszewki przełyku (które może doprowadzić do wrzodów), krwawienie żołądka, zwiększone działanie uspokajające leków na sen, mogące powodować zawroty głowy, senność oraz stanowczy wzrost ryzyka urazów i wypadków oraz obniżenie ciśnienia krwi. Alkohol niszczy również bezpowrotnie neurony naszego mózgu.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Sposoby na bóle miesiączkowe
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt