Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > 6 napojów na płaski brzuch

6 napojów na płaski brzuch

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Jeśli chodzi o diety, wiele kobiet nie bierze pod uwagę napojów jako środków, które mogą im pomóc. Ten ważny element jest niezwykle często pomijany, ale wierzcie mi, że może on wiele zdziałać. Napoje takie jak soki, napoje gazowane, a zwłaszcza koktajle są zwykle pełne cukrów i kalorii przy stosunkowo małej wartości odżywczej. Więc kolejnym razem, kiedy zamówisz w restauracji lub zrobisz sobie coś do picia - niech to będzie jeden z tych smacznych, zdrowych i pożywnych napojów, które rzeczywiście mogą pomóc pozbyć się fałdek na brzuchu.
1
płaski brzuch napoje
Woda z lodem
Może się to wydawać wręcz oczywiste, ale możesz być zaskoczony, jak wiele ludzi zaniedbuje spożywanie odpowiedniej ilości wody i nie wspomnę tu już o wodzie dobrej jakości. Woda jest ci niezwykle potrzebna, jeśli chcesz spłaszczyć twój brzuch, dlatego upewnij się, że spożywasz jej co najmniej dwa litry dziennie. Woda nie zawiera cukru, gasi pragnienie, a kiedy jest zimna przyspiesza metabolizm.

Woda owocowa
Jeśli nie jesteś zwolennikiem picia czystej wody, możesz spróbować wody owocowej. Dodaj do swojej wody owoce cytrusowe takie jak pomarańcze, cytryny, ananasy, ogórki, bazylię lub miętę. Takie orzeźwiające napoje aż chce się pić przez cały dzień! W internecie nie brakuje różnych przepisów na świetne zdrowe napoje, warto z nich skorzystać!
2
co na płaski brzuch
Herbata
Zielona herbata ma świetnie właściwości antyoksydacyjne, dodatkowo pomaga spalić dodatkowe kalorie, a nawet jest świetną alternatywą dla kofeinowych trunków. Herbata oolong jest świetnym wzmacniaczem metabolizmu, a herbata miętowa poprawia apetyt. Biała herbata jest bogata w przeciwutleniacze, a fighter i rooibos zmniejsza poziom kortyzolu.

Sok warzywny
W przeciwieństwie do większości soków owocowych, które są często przepełnione sztucznymi cukrami, soki warzywne są świetnym uzupełnieniem diety, szczególnie u osób, które bardzo zaniedbują podstawowe aspekty dietetyczne. Dodatkową ich zaletą jest to, że możesz je szybko przygotować w domu i zawsze mieć świeże. Picie soku z warzyw może powstrzymać uczucie głodu, przez co czujesz nasycenie dłużej, jednocześnie zapewniasz sobie dzienną dawkę witamin i minerałów, ponieważ warzywa są niezwykle bogate w witaminy i elementy odżywcze.
3
płaskie brzuchy
Białka
Białka są doskonałym elementem, który możesz spożywać zamiast węglowodanów i tłuszczy. Oczywiście zachowaj szczególną ostrożność, bo regularne nadmierne spożywanie białka może powodować niewydolność nerek. Węglowodany również są potrzebne w jakimś stopniu, gdyż jest to energia niezbędna do procesów metabolicznych - organizm nie jest w stanie wytworzyć całej energii z istniejących w organizmie tłuszczy. Serwatki w proszku możesz zakupić na rynku w wielu smakach. Bardzo pyszne napoje możesz uzyskać poprzez mieszanie serwatek z mlekiem kokosowym czy też chudym mlekiem.

Napoje z nasionami
Nasiona Chia są coraz bardziej popularne, ponieważ zawierają ogromne ilości antyoksydantów, błonnika oraz białko. Te obfite napoje dostępne są na rynku już od bardzo dawna i bez problemu znajdziesz je w sklepach spożywczych. Nasiona Chia mają zdolność hamowania apetytu przez co ograniczasz spożywanie kalorii.
 3/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (2)

Grubas - 2017-05-08
Pokażcie mi kobiety po 50. z brzuchem modelki... Na palcach obu rąk można je zliczyć. Te wszystkie porady są mocno naciągane, bo kto z młodych chce, to i bez nich ma płaski brzuch. A na trenerki idą laski, które akurat mają fazę na ćwiczenia i są w formie. Jak brzucha przybywa, to zmieniają zawód i ich więcej nie widać.
krom - 2017-05-08
ale mnie wkurzają artykuły typu chcesz być chuda to pij to czy tamto,
chcesz być chuda to przestań żreć tyle słodyczy i się więcej ruszaj, taka prawda
nie ma cudów, żeby coś osiągnąć trzeba na to zapracować
 
Wiele kobiet boryka się z problemem odstającego brzucha. Popadamy w frustrację mierząc kolejne ubrania w przymierzalni...
Jak wyszczuplić brzuch?
Wiele kobiet boryka się z problemem odstającego brzucha. Popadamy w frustrację mierząc...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt