alergia

5 naturalnych środków na sezonowe alergie

BabaJanga - specjalista Tipy.pl
alergia
1 z 4
Czy jesteś jednym z wielu sezonowych alergików? Czy jesteś już zmęczony negatywnymi skutkami ubocznymi leków przeciwhistaminowych? Na szczęście istnieją naturalne alternatywy, które mogą przynieść ulgę bez wywoływania senności, zawrotów głowy, bólów głowy czy innych skutkach towarzyszących leków antyhistaminowych. Istnieje wiele ziół, które wykazują właściwości hamujące histaminę. Oto 5 najlepszych ziół, które mogą rozwiązać problemy z alergią.
1
świetlik
Dziki bez
Dziki bez jest ludowym remedium najczęściej stosowanym na przeziębienie i grypę. Istnieją dowody na to, że dziki bez wpływa również pozytywnie na zatoki poprzez zmniejszenie obrzęku błon śluzowych. Dziki bez jest doskonałym narzędziem nie tylko do wspierania zdrowia przy jednoczesnym zwalczaniu sezonowych objawów alergii. To najlepszy środek bez recepty.

Świetlik
Świetlik jest ziołem, które stosowane jest od średniowiecza w leczeniu chorób oczu. Jest on bogatym źródłem przeciwutleniaczy, które mogą być wykorzystane do zwalczania suchości oczu, alergii, zapalenia spojówek i innych infekcji oczy. Świetlik można pić jako herbatę ziołową lub przemywać nim oczy.
2
miłorząb
Miłorząb
Miłorząb jest chińskim ziołem wykorzystywanym we wspomaganiu pamięci. Jednakże, jest to bardzo wszechstronna roślina, które może być używana w różnych sytuacjach, takich jak jaskra, zapalenie oskrzeli, astma oraz w sezonowych alergiach. W ajurwedzie zioło to stosowane jest do przywracania równowagi w organizmie.
3
pokrzywa
Niecierpek
Stosowali go rdzenni Amerykanie jako naturalny środek na oparzenia po trującym bluszczu. Naturalne składniki zawarte w roślinie wydają się działać podobnie jak kortykosteroidy, które hamują reakcję histaminy. Może to mieć zastosowanie również do innych reakcji alergicznych po użądleniu pszczoły lub w zapaleniu skóry.

Pokrzywa
Pokrzywa być może wydawać się niedostępną rośliną, ale to faktycznie wspaniała roślina. Posiada naturalne właściwości antyhistaminowe, które szczególnie są korzystne dla sezonowych alergii. Dawniej używano pokrzywy do leczenia bólu stawów, dny moczanowej, a także egzemy i kataru.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Pokrzywka u dziecka
pokrzywka
alergia na twarzy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane