owocowe rolsy

Jak zrobić owocowe zawijańce?

agoludek - specjalista Tipy.pl
owocowe rolsy
1 z 4
Owocowe zawijańce to naturalna zdrowa i pyszna przekąska. Możesz je zabrać do pracy albo zapakować dziecku do szkoły. Zamiast klasycznych suszonych owoców przygotuj owocowe rollsy. Ich skład jest prosty, zawiera tylko naturalne produkty spożywcze. W przepisie sprawdzą się dowolne owoce, poza tymi bardzo wodnistymi typu arbuz. Owoce możesz również dowolnie przyprawić cynamonem albo wanilią.
1
masa owocowa
Składniki:
Owocowe rollsy:
3 szklanki ulubionych owoców
1 łyżka soku z cytyrny
¼ szklanki miodu

Rollsy z mango i jagód:
1.5 szklanki mango
1,5 szklanki jagód
1 łyżka soku z cytryny
¼ szklanki miodu
2
rolsy
Jednoowocowe rollsy
Wszystkie składniki umieść w blenderze i zmiksuj na gładką masę. Blaszkę do pieczenia wyłóż pergaminem. Na blaszkę wlej masę. Warstwa owoców powinna być cieniutka. Piekarnik rozgrzej do 40 stopni Celsjusza i wstaw blaszkę na około 6-8 godzin. Jeśli chcesz przyspieszyć proces nastaw piekarnik na 90 stopni Celsjusza i zapiekaj masę przez 2, 5 godziny. Co jakiś czas sprawdzaj czy masa się nie przypala, możesz również zostawić uchylone drzwiczki piekarnika.
Po upływie wskazanego czasu wyjmij blaszkę z pieca i pozostaw do ostygnięcia. Wyjmij upieczony arkusz owocowy i i przełóż na nowy pergamin. Potnij nożyczkami w paski. Pocięte paski zroluj razem z pergaminem. Przekąska gotowa.
3
zawijańce
Rollsy z mango i jagód
Mango, pół łyżki soku z cytryny i 1/8 szklanki miodu umieść w blenderze i zmiksuj. Wlej masę na blaszkę wyłożoną pergaminem i zapiekaj tak jak w przepisie powyżej. Umyj dokładnie blender. Następnie zmiksuj jagody z sokiem cytrynowym i miodem. Zapiecz masę w piekarniku, tak samo jak poprzednie. Po wystudzeniu potnij arkusze w paski. Roluj łącząc pasek mango z paskiem z borówek.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

ćwiczenia fizyczne i zdrowa dieta
problemy z trawieniem
zbyt duży apetyt

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane