Tutaj jesteś: Zdrowie > Zdrowie Rodzinne > Zdrowie Kobiety > Mity na temat kobiecych piersi, o których należy zapomnieć

Mity na temat kobiecych piersi, o których należy zapomnieć

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 2.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Kobiety często wręcz torturują się wierząc w kłamstwa o sylwetce, dietach i o swoim biuście. Istnieje mnóstwo powtarzanych od lat mitów na temat kobiecych piersi, w które uparcie wierzymy i stosujemy się do nich, mimo, że nie przynoszą żadnych efektów. Czas poznać najpopularniejsze mity dotyczące kobiecych piersi i rozprawić się z nimi!
1
masaż
MIT nr 1: Chcesz mieć większe piersi? Przytyj!
Przede wszystkim, przyrost masy ciała, w żaden sposób nie przykłada się do większego rozmiaru biustu. Chociaż przyrost masy ciała często nie wywoła powiększenia piersi, istnieje wiele wyjątków. Jest tak, ponieważ rozkład tłuszczu nie jest taki sam dla wszystkich kobiet, a jest kwestią indywidualną. Podczas gdy u jednych kobiet wszystkie dodatkowe kilogramy wędrują prosto do piersi, to u innych nadmiar wagi może iść prosto do ud i łydek, a rozmiar piersi pozostanie taki sam.

MIT nr 2: Masaż piersi wspomaga jego wzrost
Niektórzy ludzie twierdzą, że masaż może wspierać wzrost piersi. Jeśli kiedykolwiek próbowałeś masować klatkę piersiową, w nadziei na osiągnięcie dużych i jędrnych piersi, niestety tracisz czas. Masowanie piersi ma absolutnie zerowy wpływ na to jak duże urosną.
2
karmienie piersią
MIT nr 3: Chcesz aby twoje piersi pozostały jędrne? Śpij w staniku!
Nie należy sądzić, że spanie w biustonoszu, bez użycia jakichkolwiek kosmetyków pozwoli zachować twoim piersiom jędrność i sprężystość na lata. Kiedy śpisz, bez względu na to czy w staniku, czy bez, mięśnie utrzymujące twoje piersi nie są zbyt nadwyrężane. Oznacza to, że spanie w biustonoszu nie będzie zmieniać nic w jędrności twoich piersi. Ważne jest, aby pamiętać jednak, że spanie w biustonoszu nie jest w żaden sposób niebezpieczne lub problematyczne.

MIT nr 4: Karmienie piersią powoduje obwisanie biustu
Niektóre kobiety nie chcą karmić swoich dzieci piersią, ponieważ obawiają się, że spowoduje to ich obwisanie i utratę jędrności. Jest to całkowite kłamstwo! Chociaż sama ciąża może czasem prowadzić do opadania biustu, przez znaczne jego powiększenie, karmienie piersią twojego nowo narodzonego dziecka nie jest winowajcą w tej sytuacji.
3
ćwiczenia
MIT nr 5: Ćwiczenia fizyczne zwiększa rozmiar twojego biustu
Ćwiczenia niestety nie mogą zwiększyć rozmiaru twoich piersi, jednak mogą mieć wpływ na ich jędrność. Jeśli słyszałeś mit o tym, że wykonywanie pompek powiększy i uniesie twoje piersi, to niestety w 100 procentach zawiedziesz się. Jedynie dobry stanik będzie w stanie unieść twój biust, a push-up powiększy jego rozmiar. Jest to spowodowane tym, że biust składa się głównie z tkanki tłuszczowej, a w mniejszej mierze z mięśni. Mimo to, ważne jest, aby pamiętać, że ćwiczenia klatki piersiowej często mogą sprawić, że piersi są bardziej sprężyste, dzięki czemu wyglądają lepiej.
4
powiększanie piersi
MIT nr 6: Jeśli chcesz aby twoje piersi rosły szybciej, noś biustonosz treningowy!
Jeśli słyszałeś o tym, że noszenie staników treningowych ma coś wspólnego ze wzrostem piersi, możesz od razu zapomnieć wszystkie te informacje. Biustonosze treningowe w żaden sposób nie są w stanie wspierać wzrostu piersi. Celem tego typu biustonoszy jest oferowanie wsparcia piersi osobom uprawiającym sport, nic więcej i nic mniej. Jeżeli jesteś młodą kobietą, która nosi biustonosz treningowy aby wspomóc wzrost piersi, to możesz zamienić go na zwykły i pamiętaj, że twój biust będzie tak samo rósł bez względu na to jaki rodzaj biustonosza zakładasz.

MIT nr 7: Piersi rosną tylko w wieku nastoletnim
Często mówi się, że piersi przestają rosnąć po wyjściu z wieku nastoletniego. Mimo, że może być to prawdą w przypadku niektórych kobiet, to na pewno nie dotyczy wszystkich z nich. Dobrą wiadomością jest to, że zazwyczaj piersi nadal rosną u kobiet przekraczających dwadzieścia lat. Jeśli jesteś młodą kobietą i rozmiar twojego biustu martwi cię, pamiętaj, że może wciąż rosnąć. Jeśli nie, to musisz wiedzieć, że istnieje wiele zalet posiadania mniejszego rozmiaru biustu! Koniecznie poznaj je wszystkie.
 2.5/5 (4 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Delikatny masaż piersi z użyciem specjalnego produktu może przynieść korzyści dla każdej kobiety, na przykład...
Jak zrobić sobie masaż piersi?
Delikatny masaż piersi z użyciem specjalnego produktu...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt