perfekcyjny makijaż

Profesjonalne triki makijażowe

agoludek - specjalista Tipy.pl
perfekcyjny makijaż
1 z 4
Marzysz o pięknym makijażu, ale nie wiesz jak go wykonać? Na wielu stronach i blogach znaleźć można niezliczone porady, jak wykonać profesjonalny makijaż. Wybraliśmy najciekawsze i według nas najbardziej wartościowe triki i dzielimy się nimi w poniższym artykule.
1
rzęsy makijaż
Używaj wielu kolorów cieni do powiek
Staraj się używać więcej niż dwóch cieni do powiek podczas nakładania makijażu. Aby idealnie połączyć kolory będziesz potrzebować miękkiego pędzelka i cienia w kolorze cielistym.

Nakładaj tylko jedną warstwę tuszu do rzęs
Zbyt duża ilość tuszu na rzęsach sprawi, że będziesz wyglądać starzej i bardziej wyzywająco. Dokładnie rozdzielone rzęsy to najlepsza opcja do dziennego makijażu.
2
róż na policzkach
Odpowiednie aplikowanie różu
Wykonaj delikatne muśnięcia pędzlem i dodaj koloru, jeśli to konieczne. Nakładaj róż na środek kości policzkowych, rozprowadzając go w górę policzka.

Wybierz konturówkę do ust o kolorze zbliżonym do pomadki
Najważniejszym trikiem w makijażu ust jest idealne dopasowanie konturówki do koloru szminki. Przerysowane usta wyglądają wulgarnie. Spróbuj rozsmarować nieco konturówkę na ustach, a potem dopiero nałożyć pomadkę.
3
ukrywanie niedoskonałości makijażem
Maskowanie podkrążonych oczu
Aby zamaskować cienie pod oczami, rysujemy w miejscu cieni korektorem kształt trójkąta i rozsmarowujemy.

Podkreśl miejsca, w których zwykle słońce zostawia swoje ślady
Używaj rozświetlacza tylko w miejscach, które nie są narażone na przetłuszczanie się i omijaj okolice strefy T. Nakładaj go na kości policzkowe, łuk brwiowy, wewnętrzne kąciki oczu, krawędź nosa i pomiędzy nosem a ustami.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

wosk pszczeli
maseczka z płatków
maseczka domowej roboty

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane