Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Kosmetyki dla Pań > Dlaczego warto stosować olejek z marakui?

Dlaczego warto stosować olejek z marakui?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Olej z marakui jest naturalną substancją wykorzystywaną w produkcji kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji skóry. Olej jest wyciskany z nasion marakui - passiflory. Posiada właściwości odmładzające, zmiękczające i regenerujące skórę. Jest bogaty w kwasy tłuszczowe, minerały i przeciwutleniacze, takie jak na przykład witamina C.
1
olejek stosowanie
Olejek z marakui można stosować bezpośrednio na skórę. Radzi sobie z takimi problemami jak sucha skóra, stan zapalny, zmarszczki. Poprawia elastyczność, reguluje wydzielanie sebum i spowalnia procesy starzenia. Stosowany na skórę głowy i włosy przyśpiesza ich wzrost, nawilża je i odżywia. Używany w masażu łagodzi bóle mięśni, działa relaksująco i zmniejsza stres.
2
marakuja
Olejek z marakui posiada dwa razy więcej antyoksydantów niż olejek arganowy. Posiada również kwas linolowy zmniejszający stan zapalny przy stosowaniu bezpośrednio na skórę. Dodatkowo, niedawno przeprowadzone badania wykazały, że olejek z marakui chroni skórę, pomaga walczyć z uszkodzeniami spowodowanymi działaniem słońca oraz wpływa na proces starzenia się skóry.
3
stosuj olejek
Olejek z marakui jest bardzo lekki, szybko się wchłania i nie pozostawia warstwy typowej dla innych olejków. Posiada delikatny i przyjemny zapach. Po zastosowaniu na skórę twarzy sprawia, że staje miękka i nawilżona. Długotrwałe stosowanie olejku wyrównuje koloryt cery i rozjaśnia przebarwienia.
Olejek z marakui kupisz w niektórych sklepach z naturalną żywnością i sklepach specjalizujących się w sprzedaży kosmetyków naturalnych. Bez problemów kupisz olejek w sklepach internetowych.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

W sklepach kosmetycznych jest obecnie bardzo duży wybór peelingów i kremów peelingujących, jednak jeżeli twoja skóra...
Jak zrobić domowy peeling do twarzy?
W sklepach kosmetycznych jest obecnie bardzo duży wybór...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt