Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Ogrody > Szkodniki, Choroby, Problemy > Posiadając tą roślinę nie będziesz mieć problemu z insektami i pająkami

Posiadając tą roślinę nie będziesz mieć problemu z insektami i pająkami

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Insekty należą do gatunku bezkręgowców, posiadają chitynowy szkielet zewnętrzny i trzyczęściowe ciało (głowa, tułów i odwłok), trzy pary nóżek, złożone oczy i parę antenek. W większości przypadków są malutkie, nie licząc chrząszczy i żuków, które mogą przybrać spore rozmiary. Większość insektów żywi się padliną, roślinami i mięsem.
1
insekty
Ich głównym zadaniem jest zwalczanie innych gatunków i zapobieganie rozwojowi plagi, co stanowi istotą część natury przyrody. Kolejną ich ważną funkcją jest rozkładanie i eliminowanie zbędnych resztek pokarmowych. Insekty potrafią też przenosić pyłki kwiatowe, co przyczynia się do zapyleń i jest niezwykle ważne dla przyrody. Te małe żyjątka jednak nie wyglądają zbyt ładnie i wiele osób odczuwa przed nimi strach.
2
pająk
Wielu ludzi na widok insektów krzyczy i podskakuje (np. na widok pająka). Nawet ci, którzy kochają naturę twierdzą, że widok pająka albo karalucha nie jest dla nich niczym przyjemnym. Wielu z nas próbuje pozbyć się ich używając środków chemicznych, które niestety posiadają pewne skutki uboczne. Na szczęście istnieje naturalne rozwiązanie problemu, które rozkładając się sprawi, że będziesz mieć spokój z niepokojącymi cię małymi żyjątkami. Dodatkowo sposób ten wprowadzi do twojego domu przyjemny zapach.
3
mięta
Rośliną, która pomoże ci zwalczyć insekty jest mięta i jej intensywny zapach. Mięta jest składnikiem używanym do wielu potraw, prócz tego posiada też zastosowania zdrowotne. Jedyne, co musisz zrobić, by pozbyć się z domu insektów jest zrobić wywar z kilku liści mięty, następnie poczekać aż wystygnie i przelać do pojemniczka z dozownikiem pozwalającym na spryskiwanie. Kiedy wywar będzie w spryskiwaczu, dokładnie opryskaj całą powierzchnię domu.
Dla zapewnienia lepszych efektów, pamiętaj o spryskaniu ciemnych zakamarków oraz różnego rodzaju szczelin. Metoda ta pozwoli trzymać ci insekty z dala od domu, a prócz tego sprowadzi przyjemny zapach do twojego domu.
Przeczytaj teraz: Jak pozbyć się korników?
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt