suchy szampon

Jak zrobić suchy szampon do ciemnych włosów?

agoludek - specjalista Tipy.pl
suchy szampon
1 z 4
Jeśli jesteś zapracowaną mamą z małymi dziećmi w domu prawdopodobnie masz niewiele czasu dla siebie lub nie masz go wcale. Bywają sytuacje, że brakuje czasu na podstawowe zabiegi higieniczne jak na przykład umycie włosów. Co zrobić w takiej sytuacji? Z pomocą przychodzi suchy szampon do włosów. Wystarczy że naniesiesz odrobinę kosmetyku na włosy, wetrzesz i ułożysz włosy tak jak zwykle. Suchy szampon do włosów przygotujesz samodzielnie w domu. Przepis jest przeznaczony dla włosów ciemnych, ale jeśli masz jasne włosy wystarczy że pominiesz jeden składnik w trakcie przygotowywania szamponu.
1
składniki na szampon
Składniki:
2 łyżki maranty trzcinowej lub skrobi ziemniaczanej
2 łyżki skrobi kukurydzianej
2 łyżki kakao w proszku ( ten składnik pomiń jeśli twoje włosy są jasne)
kilka kropli olejku eterycznego ( wybrany zapach)
2
suchy szampon jak zrobić
W misce wymieszaj marantę trzcinową i skrobie kukurydzianą, dodaj ulubiony olejek eteryczny, np. lawendowy. Mieszaj wszystko, aż składniki dokładnie się połączą. Przesyp gotowy szampon do szklanego pojemnika. W wielu sklepach znajdziesz małe szklane butelki z korkiem.
3
brązowe włosy szampon
Szampon aplikuj na włosy za pomocą pędzla do makijażu. Może być taki do aplikowania różu na policzki. Nabierz na pędzel niewielką ilość proszku i wetrzyj we włosy tuż u nasady. Teraz delikatnie rozetrzyj proszek palcami. Odczekaj 2-3 minuty, aż proszek wchłonie łuszcz z włosów. Strzep nadmiar proszku i ułóż włosy jak zwykle.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

zdrowe włosy
Suszenie włosów
cebula

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane