ból mięśni

Jak zrobić domową maść na ból mięśni?

agoludek - specjalista Tipy.pl
ból mięśni
1 z 4
Po długim i wyczerpującym treningu twoje mięśnie mogą być obolałe. Wypróbuj domową maść rozgrzewającą, która przyniesie ulgę przetrenowanym mięśniom. Dzięki zastosowaniu tej maści poczujesz się lepiej, a nawet bolesne skurcze nie będą ci dokuczać następnego dnia. Jest naprawdę łatwa do zrobienia. Olejki eteryczne w niej zawarte usprawniają przepływ krwi w mięśniach i pozostawia uczucie przyjemnego ciepła.
1
maść ból mięśni
Składniki:
¼ szklanki oliwy z oliwek
¼ szklanki oleju kokosowego
1 łyżka wosku pszczelego
po 20 kropli każdego z olejków eterycznych: miętowego,
eukaliptusowego,
goździkowego,
imbirowego,
z czarnego pieprzu
2
domowa maść
Do miski wlej oliwę z oliwek, olej kokosowy, wosk pszczeli. Miskę wstaw do garnka z wodą i podgrzewaj składniki na wolnym ogniu, aż wosk się rozpuści. Następnie przecedź mieszaninę przez filtr do kawy, aby usunąć wszelkie zanieczyszczenia. Może minąć dłuższa chwila zanim cały olek przecieknie przez filtr, ale bądź cierpliwa.
3
maść na ból
Po odcedzeniu oleju dodaj po 20 kropli każdego z olejków eterycznych. W tym momencie już musisz zrobić to szybko, bo wosk pszczeli zaczyna twardnieć kiedy się ochładza. Wymieszaj wszystkie składniki dokładnie. Przelej mieszaninę do zamykanego pojemnika lub słoika z nakrętką i pozostaw do stężenia w temperaturze pokojowej. Aplikuj niewielką ilość maści na bolące mięśnie.
Maść delikatnie rozgrzeje twoje mięśnie, a piękny zapach olejków sprawi, że zapomnisz o bólu.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

stłuczenie kości ogonowej
Kolana szpotawe
Okrągłe plecy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane