ćwiczenia fizyczne

Czy wszystkie ćwiczenia fizyczne przynoszą efekty?

agoludek - specjalista Tipy.pl
ćwiczenia fizyczne
1 z 5
Większość ludzi w twoim otoczeniu regularnie biega, chodzi na siłownię czy basen, jednak  czy robią to ze względu na zdrowie czy może  w pogoni za modą? Powody nie są istotne. Najważniejsze, że regularnie się ruszamy i  dbamy o kondycję. Istnieją jednak utarte od lat mity, w które większość z nas uparcie wierzy, choć mijają się z prawdą. Warto poznać je i zmienić złe przekonania w te prawdziwe.
1
intensywne ćwieczenia
Intensywne ćwiczenia powodują przyrost mięśni i kobiety zaczynają wyglądać bardziej męsko?
To po części prawda, po części mit. Wszystko zależy od częstotliwości i rodzaju wykonywanych ćwiczeń. Oczywiście wszystkie ćwiczenia, oprócz spalania tłuszczyku, powodują rozrost mięśni, dzięki temu jesteśmy w stanie wykonywać ćwiczenia dłużej i nie męczymy się tak jak na początku naszej drogi z treningami. jednak musisz zdawać sobie sprawę, że przyrost mięśni nie wygląda jak dmuchanie balona. Jest powolny i proporcjonalny do wysiłku. Po drugie tłuszcz zamieniany jest na mięśnie, jednak ta sama waga mięśni i tłuszczu ma różne objętości. Podczas odpowiednio dobranych ćwiczeń, twoja sylwetka wysmukli się i stanie się bardziej kobieca.
2
dieta ćwiczenia
Jeżeli ćwiczysz, nie musisz przestrzegać diety?
Często wydaje nam się, że jeżeli zwiększymy ilość ćwiczeń, nie musimy martwić się tym co jemy, bo przecież i tak spalamy więcej kalorii. Niestety ćwiczenia i odpowiednia dieta powinny być ze sobą połączone. Jeżeli zależy ci na zdrowiu, musisz dostarczać organizmowi odpowiednie ilości substancji odżywczych, szczególnie wówczas, kiedy ćwiczysz. W przeciwnym przypadku będziesz przemęczony i nie będziesz miał siły na  ćwiczenia.
3
ważenie się
Rezultaty treningu sprawdzisz na wadze?
Jak pisaliśmy już wyżej ćwiczenia fizyczne nie powodują jedynie  utraty tłuszczu, ale także przyrost masy mięśniowej. Ta sama objętościowo ilość tłuszczu, jest znacznie lżejsza od tkanki mięśniowej. Dlatego może ci się wydawać, że zamiast chudnąć tyjesz, od kiedy rozpoczęłaś treningi. Weź metr krawiecki i  sprawdź jak zmieniały się twoje wymiary. Od lat trenerzy powtarzają, że waga nie jest oznaką  schudnięcia, a właśnie zmieniające się wymiary. Nie zrażaj się więc i odstaw wagę w kąt. Od teraz zaufaj swoim wymiarom.   
4
gruby dres
Ćwiczenia w grubych i nieprzepuszczalnych powietrza ubraniach pomagają szybciej spalić tłuszcz?
Jeżeli ubierzesz nieprzepuszczalną powietrza odzież do ćwiczeń, nie spalisz większej ilości tłuszczu, a jedynie spocisz się i możesz przegrzać organizm. Konsekwencje mogą być zupełnie inne od spodziewanych. Dostosowuj więc ubiór do temperatury i staraj się nie dopuścić do przegrzania organizmu.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

ćwiczenie na szczupłe ramiona
ćwiczenia na piłce - pośladki
skakanka

Komentarze (0)

* Pola wymagane

Twój e-mail nie będzie widoczny na stronie