Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Rośliny, Kwiaty i Zioła > Rośliny doniczkowe > Jak nietypowo posadzić kwiaty i rośliny?

Jak nietypowo posadzić kwiaty i rośliny?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Kwiaty w domu i w ogrodzie to najpiękniejszy i najprostszy sposób, aby natychmiast ożywić przestrzeń. Jeśli szukasz nietypowych pomysłów, gdzie posadzić kwiaty nie używając doniczki sprawdź tekst poniżej. Wypróbuj któryś z naszych pomysłów, a już nigdy nie posadzisz rośliny w nudnej doniczce.
1
stare krzesło
Stare krzesło
Jest to prosty i efektowny sposób. Weź jakieś stare krzesło, wyszlifuj i pomaluj na żywy kolor. Wytnij dziurę w siedzisku i umieść w tym miejscu rośliny.

Wiaderko
Powierzchnia metalu świetnie kontrastuje z miękką zielenią roślin. Aby uzyskać ten efekt kup kilka wiaderek w sklepie lub wykorzystaj stare, delikatnie pordzewiałe wiaderka. Możesz je również pomalować na ulubiony kolor lub owinąć grubym materiałem.

Kubki porcelanowe
Masz w domu niepotrzebne kubki porcelanowe lub stare filiżanki? Wykorzystaj je i posadź w nich rośliny albo zioła.
2
naczynia kuchenne
Naczynia kuchenne
Właściwie wszystkie stare i niepotrzebne naczynia możesz wykorzystać do sadzenia kwiatów. Będą pięknie wyglądały zarówno w domu jak i w ogrodzie. Jeśli nie masz starych naczyń możesz kupić używane na jarmarkach staroci.

Palety drewniane
Palety mają bardzo uniwersalne zastosowanie. Możesz je pomalować na dowolny kolor i zasadzić rośliny w sposób jaki chcesz.

Puszki
Skończył się sos lub kawa i zostały ci puste puszki? Nie wyrzucaj ich. Świetnie się nadadzą do posadzenia roślin. Możesz je również pomalować albo ozdobić sznurkiem.
3
słoiki
Słoiki
Jeśli nie masz żadnego naczynia na posadzenie kwiatka to słoiki znajda się zawsze i wszędzie. Zioła czy kwiaty ozdobne pięknie się prezentują w słoikach różnych wielkości.

Stare meble
Zapomnij o jednej roślinie. Możesz mieć cały ogród. Jeśli masz starą szafkę, to jej nie wyrzucaj. Doskonale nada się do zasadzenia większej ilości roślin.

Durszlak
Durszlaki idealnie nadają się do sadzenia roślin. Dzięki temu, że mają uchwyty można je powiesić na linach lub łańcuchach.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Aranżacja i przygotowanie rabaty skalnej wymaga nieco więcej trudu niż założenie zwykłego kwietnika czy rabaty...
Jak przygotować rabatki skalne?
Aranżacja i przygotowanie rabaty skalnej wymaga nieco...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt