Tutaj jesteś: Zwierzęta > Psy > Karmienie Psów > Dlaczego należy podawać psu olej kokosowy?

Dlaczego należy podawać psu olej kokosowy?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Wszyscy znamy korzyści zdrowotne wynikające ze spożywania oleju kokosowego. Stosujemy go w kuchni, działa cuda w naszej rutynowej pielęgnacji skóry, a nawet można go użyć do zrobienia własnego, domowego mydła. Olej kokosowy może być tak samo korzystny dla zdrowia naszych czworonożnych przyjaciół jak i dla nas. Ale jak zwykle wcześniej skontaktuj się w tej sprawie z lekarzem weterynarii.
1
olej kokosowy dla psów
Dawkowanie:
1 łyżeczka oleju na każde 5 kilo psa. Zalecaną dawkę możemy zwiększyć w ciągu tygodnia lub dwóch.

Sierść
Olej kokosowy sprawia, że nasze włosy są lśniące i piękne, to samo dzieje się w przypadku psów. Sierść stanie się zdrowa i połyskująca. Jest to szczególnie przydatne w przypadku psów starszych, kiedy ich sierść zrobiła się szorstka i matowa.

Skóra
Olej kokosowy nie tylko sprawia, że włosy są błyszczące i zdrowe, ale także pomaga utrzymać zdrową skórę. Olej możesz aplikować na skórę psa w takich schorzeniach jak: wypryski, sucha skóra, zakażenia grzybicze, ukąszenia.
2
zdrowie psa
Brzydki zapach
Niezależnie od tego jak bardzo kochamy nasze zwierzęta musimy przyznać, że od czasu do czasu nie pachną przyjemnie. Niezależnie od tego czy jest to zapach futra czy zapach z pyska olej kokosowy rozwiąże wszystkie problemy.

Drobne rany i skaleczenia
Olej kokosowy pomoże również w leczeniu małych ran. Posiada właściwości przeciwwirusowe, przeciwbakteryjne i przeciwgrzybiczne, co sprawia że idealnie nadaje się do gojenia drobnych skaleczeń.
3
szczeniaczek
Utrata wagi
Jeśli pies trochę przytył i nie jest do korzystne dla jego zdrowia, trzeba mu pomóc w utracie wagi. Poza zdrowym i naturalnym jedzeniem i ćwiczeniami dawaj psu odrobinę oleju kokosowego. Pomoże to schudnąć twojemu pupilowi.

Lepsze trawienie
Psy tez mogą mieć problemy z trawieniem. Olej kokosowy pomaga im wchłonąć składniki odżywcze z pożywienia. Poprawia metabolizm i przynosi ulgę przy zespole jelita drażliwego.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Najwygodniej i najzdrowiej jest, jeśli nasz pies jest przyzwyczajony do suchej karmy dobranej dla niego przez...
Jak przygotować jedzenie dla psa?
Najwygodniej i najzdrowiej jest, jeśli nasz pies jest...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt