Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Kosmetyki > Maseczki Domowe > Do czego możemy wykorzystać drogocenne właściwości imbiru?

Do czego możemy wykorzystać drogocenne właściwości imbiru?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Imbir ma bardzo długą historię i był wykorzystywany od wieków przez nasze babcie i prababcie jako lekarstwo na różne dolegliwości. Kiedyś jednak nie był tak łatwo dostępny jak teraz, dziś idziemy do sklepu i po prostu go kupujemy, a kilkadziesiąt lat temu kobiety same musiały troszczyć się o uprawy. Choć większość z nas kojarzy imbir z piwem lub piernikami, ma on wiele korzystnych właściwości, a między innymi może łagodzić nudności lub wyleczyć przeziębienie. Jednak imbir to nie tylko kuchnia i unikalny smak ale również podstawa wielu kosmetyków domowych. Warto sprawdzić do czego jeszcze możemy wykorzystać imbir.
1
maseczka z imbirem
Peeling
Połączenie peelingu do ciała z imbirem daje świetny efekt. Kąpiel w trakcie której stosujesz peeling z imbirem sprawi, że po wyjściu z wanny poczujesz się odprężona, a Twoja skóra będzie miękka jak nigdy dotąd. Stosowanie peelingu z dodatkiem imbiru i soli himalajskiej jest świetnym rozwiązaniem dla osób, które mają wrażliwą skórę – peeling nie powoduje podrażnień.

Maseczka do twarzy
Maseczki do twarzy stosowane są w celu poprawienia wyglądu skóry. Dodatkowo mają za zadanie nawilżyć skórę i sprawić, aby była jedwabiście gładka. Maseczki z dodatkiem imbiru pomogą dodatkowo niwelować pozostałości po trądziku, takie jak blizny. Jest to dość ważne dla osób, które mają problem z usunięciem śladów po trądziku.
2
peeling do twarzy
Olejek do włosów
Imbir pobudza krążenie krwi, dzięki czemu włosy rosną trochę szybciej i są zdecydowanie mocniejsze. Olejku imbirowego nie trzeba stosować po każdym myciu głowy, wystarczy raz lub dwa razy w miesiącu nałożyć go obficie na skórę głowy i włosy. Już po pierwszym użyciu poczujesz, że włosy są miękkie i puszyste.

Peeling do twarzy
Peeling z dodatkiem imbiru, pomarańczy i soli himalajskiej pobudza, tonizuje i łagodzi podrażnienia na skórze. Delikatny peeling jest idealny dla osób, które cenią sobie naturalną pielęgnację skóry twarzy, szyi oraz dekoltu. Świetnie nadaje się do stosowania przed nałożeniem kremu nawilżającego, ponieważ dzięki drobinom soli pozbędziesz się martwego naskórka.
3
mydło imbirowe
Balsam do ust
Jeśli lubisz smak imbiru, pokochasz ten wspaniały wynalazek jakim jest balsam do ust z dodatkiem imbiru. Jest to świetne połączenie naturalnych składników oraz imbiru, który sprawi, że Twoje wargi będą odpowiednio nawilżone i nie będą pękać. Balsam świetnie sprawdzi się w zimie.

Mydło imbirowe
Naturalne mydło z dodatkiem imbiru, marchwi oraz trawy cytrynowej pielęgnuje naszą skórę i zmysły. Nie ma nic lepszego niż gorąca kąpiel, którą uzupełni zapach imbiru i trawy cytrynowej.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Imbir. Kojarzy nam się ze świętami, zimą, pierniczkami, grzanym piwem. Ale czy kiedykolwiek pomyślałaś, żeby...
Jak zrobić domowe kosmetyki z imbirem?
Imbir. Kojarzy nam się ze świętami, zimą, pierniczkami...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt