Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja cery > 6 rzeczy, których nie wiesz o toniku

6 rzeczy, których nie wiesz o toniku

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Tonizowanie cery to jedna z podstawowych zasad pielęgnacji. Ale ile z nas wie, jak naprawdę działa tonik? Bywa, że wiele kobiet pomija ten niezwykle ważny etap oczyszczania skóry twarzy. Co jeszcze potrafi zrobić tonik i dlaczego jest tak ważne, aby go regularnie stosować? Sprawdź listę poniżej, by dowiedzieć się więcej o działaniu toniku.
1
tonik na twarz
Zwęża pory skóry
Niezależnie od rodzaju jakiego toniku używamy każdy zwęża pory skóry. Usuwa zanieczyszczenia i nie pozwala gromadzić się bakteriom wywołującym trądzik.

Równowaga pH
Skóra nie tylko powinna być czysta, ale także jej pH powinno być w równowadze. Mycie twarzy mydłem zaburza tę równowagę. Nasza skóra reaguje wtedy przez nadprodukcję oleju, aby powrócić do właściwego poziomu. Tonik wspomaga ten proces.
2
tonik różany
Tłusta cera
Tonik usuwa nadmiar sebum i jak już wcześniej wspomniano wspomaga równoważenie pH skóry. Używaj toniku dwa razy dziennie aby osiągnąć pożądane rezultaty.

Usuwa martwe komórki
Wszyscy wiemy, że regularne złuszczanie skóry ma zasadnicze znaczenie dla zdrowia cery. Tonik działa łagodniej niż peelingi i nie pozostawia skóry czerwonej i wrażliwej. Tonik to jeden z najłagodniejszych kosmetyków do złuszczania skóry bez podrażniania.
3
czysta cera
Makijaż
Twoja twarz może nie być tak czysta jak ci się wydaje. Nawet po umyciu środkiem do mycia twarzy na skórze mogą pozostać ślady brudu i makijażu. Dobry tonik usuwa reszki makijażu i brud, pozostawia cerę czystą i zdrową.

Inne kosmetyki
Tonik sprawia, że kremy i sera są bardziej skuteczne. Dlatego nie można go pomijać w etapie oczyszczania i pielęgnacji cery. Najpierw myjesz twarz, następnie nawilżasz i tonizujesz, a na koniec aplikujesz krem albo serum.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Ten tonik jest świetny dla skóry tłustej i błyszczącej się. Świetnie zastąpi wysuszający skórę alkohol. Ocet jabłkowy...
Jak zrobić tonik z octu jabłkowego?
Ten tonik jest świetny dla skóry tłustej i błyszczącej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt