naturalny wybielacz

Jak zrobić naturalny wybielacz?

agoludek - specjalista Tipy.pl
naturalny wybielacz
1 z 4
Chemiczne środki do prania zawierają wiele szkodliwych substancji. Można jednak przygotować w domu naturalną alternatywę dla sklepowych wybielaczy. Przepis jest bardzo prosty. Wybielacz z łatwością przygotujesz w domu. Wypróbuj przepis a na pewno będziesz zadowolona z efektu i już nie kupisz więcej domowych wybielaczy.
1
składniki na wybielacz
Woda utleniona doskonale nadaje się do przygotowania domowego wybielacza, gdyż posiada właściwości wybielające tkaniny.
Sok z cytryny jest produktem naturalnym o właściwościach ściągających. Głęboko czyści włókna tkanin. Pomoże je wybielić, usunie zabrudzenia i pozostawi ubrania świeże i białe.

Składniki:
12 szklanek wody
¼ szklanki skoku z cytryny
1 szklanka wody utlenionej
2
pranie białych ubrań
Przygotowanie:
Zmieszaj składniki i przelej gotowy wybielacz do butelki. Jeśli mieszaninę chcesz stosować jako środek czyszczący, to przelej ją do butelki z atomizerem.

Zastosowanie:
Dodaj 2 szklanki wybielacza na każde pranie. Możesz go też używać jak domowego środka czyszczącego.
3
białe pranie
Zaskoczy cię skuteczność takiej kombinacji składników. Poza tym pozostawi twoje pranie pachnące cytryną. Jeśli chcesz wzmocnić działanie wybielacza możesz wypróbować starodawne metody wybielania. Rozpyl sok z cytryny na wyprane, białe ubrania i powieś na słońcu. Promienie słońca skutecznie i naturalnie wybielą tkaniny.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

ubrania pachnące stęchlizną
używanie dezodorantu
sortowanie prania

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane