Tutaj jesteś: Hobby, Gry i Zabawy > Hobby > Fotografia > 6 sekretów, które pomogą robić ci absolutnie doskonałe zdjęcia

6 sekretów, które pomogą robić ci absolutnie doskonałe zdjęcia

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Dzięki fotografii możesz uchwycić każdą chwilę czasu i na dłużej zapisać wspomnienia. Być może jest to jeden z powodów, dla których każdy chce dobrze wyglądać przed kamerą. To wspaniałe uczucie, kiedy oglądasz zdjęcia sprzed kilku czy kilkunastu lat i myślisz „ ale świetnie tu wyszedłem”. Każdy z nas może zaprzyjaźnić się bliżej z aparatem, wystarczy znać kilka prostych zasad i o nich pamiętać. Aby Ci pomóc zdobyć te umiejętności, stworzyłem dla Ciebie przewodnik, który pokaże Ci jak unikać najczęściej popełnianych błędów i jak sprawić, byś na każdym zdjęciu wyglądał świetnie!
1
beztroskie pozy
Przyjmuj beztroskie pozy
Mowa ciała- jest to niezwykle ważny element mówiący o tym jak się czujemy. Spróbuj przyjąć pozę w kształcie litery S, która sprawi, że będziesz wyglądał o wiele bardziej zrelaksowany, ponieważ litera S jest literą o idealnej symetrii. Dzięki temu nie będziesz już wyglądał na zdjęciu jak drewniany żołnierzyk. Ponadto warto zwrócić uwagę na ramiona- lepiej umieścić w kieszeniach kciuki, zamiast całych dłoni. Jeszcze jeden ważny element, domyśliłeś się już o co chodzi? O dużą, wielką, ogromną, zarażającą ilość uśmiechu!

Ustaw swoje ciało w pozycji trzy czwarte
Jeśli chcesz wyglądać optycznie nieco szczuplej na zdjęciu, musisz unikać prostych ramion, a zamiast tego obróć delikatnie swoje ciało o kąt około 90 stopni od prostopadłości w stosunku do obiektywu.
2
pozowanie do zdjęć
Bądź ostrożny ze swoimi dłońmi
Czasami jest to dobry pomysł, aby urozmaicić zdjęcie poprzez ułożenie dłoni na twarzy, czy też podparcia twarzy na niej- lecz musisz robić to w odpowiedni sposób. Bardzo ważne jest by nie obracać wewnętrznej strony dłoni w stronę kamery, ale ułożyć ją blisko twarzy co dodatkowo powieli kontur twarzy- to wygląda naprawdę świetnie.

Obniż ramiona
Obniżenie jednego ramienia sprawi, że szyja wydaje się być dłuższa i daje ogólne wrażenie większego zrelaksowania i swobody przed obiektywem. Co więcej nie ukrywa Twoich dłoni. Obniż to ramie, które znajduje się bliżej obiektywu i jeśli zakładasz „rękę na rękę” umieść obie dłonie na widoku. W przypadku pierwszej pozycji, gdzie obydwa ramiona są na równym poziomie jedna z dłoni byłaby nie widoczna.
3
robienie zdjęć
Ugnij kolano
Jeśli już przyjmujesz pozycję trzy czwarte, oraz przyjmujesz świetną pozycję w kształcie litery S, zegnij jedno kolano i delikatnie obniż ramię ( obniż to ramie i zegnij to kolano, które jest bliżej obiektywu ). To sprawi, że będziesz wyglądał o wiele szczuplej i sprawiał wrażenie bardzo zrelaksowanego.

Pochyl lekko głowę
Dzięki temu małemu szczegółowi, będziesz wyglądał lepiej prawie na wszystkich fotografiach, pod warunkiem, że nie patrzysz prosto w kamerę i stoisz nieco dalej od obiektywu. Jeśli także przechylisz głowę, to sprawi, że wyglądasz tak, jakbyś szukał aparatu u dołu. Jest to prostu trik, który działa cuda, jeśli dobrze to sfotografujesz… i nie zapomnij: dużo, dużo, dużo uśmiechu.
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

<p>Nie każdy czuje się dobrze przed obiektywem aparatu. Jeśli nie chodziłaś do szkoły modelingu lub nie uczęszczałaś na...
Jak być fotogenicznym?
Nie każdy czuje się dobrze przed obiektywem aparatu. Jeśli nie chodziłaś do szkoły...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt