Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > 8 napojów zwiększających metabolizm

8 napojów zwiększających metabolizm

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Jeśli szukasz naturalnego sposobu by stracić kilka kilogramów lub po prostu oczyścić swoje ciało z nadmiaru toksyn ( co jest szczególnie ważne dla Twojej wątroby ), mam dla Ciebie porady, które powinny Ci w tym pomóc. Te świetne napoje są zalecane nie tylko przez lekarzy, ale oprócz tego, że są bardzo zdrowe są również pyszne oraz zwiększą Twój metabolizm, a w efekcie organizm będzie spalał więcej tłuszczu.
1
koktajl z truskawek
Zielona herbata z miętą pieprzową
Zielona herbata jest głównym składnikiem napoju- optymalizuje ona utlenianie tłuszczów, a mięta pieprzowa z cytryną zmniejsza stany zapalne organizmu i znacznie przyczynia się do wspomagania procesu przemiany materii. Jak wykonać napój? Dodaj siedem filiżanek zielonej herbaty do słoika, dodaj garść świeżych liści mięty oraz kilka plasterków cytryny. Odstaw słoik do lodówki na około 12 h, po czym pij jedną szklankę herbaty każdego dnia przez co najmniej tydzień.

Koktajl truskawkowy
Truskawki zawierają ogromną porcję mikro i makro elementów jak żelazo, wapń, potas, fosfor, sód, cynk oraz magnez. Jak przygotować? Dodaj pół litra mleka odtłuszczonego, jedną szklankę truskawek, pół szklanki owsa,, jedną szklankę jogurtu naturalnego oraz jedną czwartą szklanki nasion lnu. Całość dokładnie zblenduj.
2
owocowe koktajle
Owocowy smoothie z grejpfrutem
Koktajl owocowy jest bardzo smaczny, szczególnie jeśli jest połączeniem kilku owoców. Głównym składnikiem naszego koktajlu jest grejpfrut, który jest absolutnym królem owoców cytrusowych.Takie połączenie owoców poprawi Twój metabolizm, dostarczy niezbędną porcję witamin, błonnika, mikro i makro elementów oraz ogromną ilość przeciwutleniaczy. Jak przygotować? Wyciśnij sok z dwóch grejpfrutów, dodaj dwa plastry ananasa, jedną szklankę malin oraz pół szklanki wody ( opcjonalnie pół szklanki lodu ).

Owocowy smoothie z jabłkiem
Jabłka są idealne do detoksykacji Twojego ciała oraz są świetnym źródłem witamin, minerałów oraz błonnika. Oprócz tego są bogate w pektyny, które zmniejszają zdolność komórek do wchłaniania tłuszczu. Jak przygotować? Potrzebujesz jedną szklankę jogurtu naturalnego, jedno pokrojone w kawałki jabłko, jedną łyżkę miodu, pół szklanki migdałów, cynamon oraz pół litra odtłuszczonego mleka. Całość dokładnie zblenduj.
3
woda kokosowa
Napar z herbaty
Ten zielony napar herbaty ma wiele wspaniałych właściwości zdrowotnych. Zielona herbata, pieprz oraz cynamon przyspieszą Twój metabolizm, miód wspomoże usuwanie toksyn z Twojego organizmu. Wszystkie te składniki oprócz tego, że świetnie pobudzają metabolizm to są nieocenionym źródłem antyoksydantów oraz łagodzą stany zapalne w organizmie. Jak przygotować? Potrzebujesz filiżankę zielonej herbaty, łyżkę miodu ( którą dodasz po ostygnięciu herbaty, ponieważ temperatura niszczy zdrowotne właściwości miodu ), szczyptę pieprzu cayenne oraz łyżkę mielonego cynamonu.
opcjonalnie ). Dokładnie zblenduj.

Woda kokosowa
Woda kokosowa jest świetnym napojem, również z tego względu, że możesz pić ją bezpośrednio z kokosa! Jest pyszna, a w dodatku wspomaga Twój metabolizm.
4
czekoladowe smoothie
Czekoladowe smoothie
Napój ten jest idealny dla Ciebie, jeśli chcesz w naturalny sposób zwiększyć spożycie białka. Podobnie jak kawa pobudza metabolizm i możesz go spożyć godzinę przed treningiem. Czekolada zwiera w sobie kakao, a kakao zawiera całą listę świetnych właściwości jeśli chodzi właściwości przeciw utleniające, ale także utrzymanie w dobrej kondycji funkcji mózgowych oraz zapewnienie dobrego nastroju. Jak przygotować? Potrzebujesz czekoladę lub kakao w proszku ( bez cukru ), pół litra mleka odtłuszczonego, pół szklanki owsa, jedna czwartą szklanki amarantusa, pół łyżki kawy oraz miód ( opcjonalnie ). Dokładnie zblenduj.

Czarna kawa
Czarna kawa jest świetnym napojem, który pomoże spalić Ci tłuszcz oraz zwiększy Twój metabolizm. Jeśli nie jesteś zwolennikiem czarnej kawy, to na pocieszenie powiem, że można się przyzwyczaić do tego smaku, a wręcz od niego uzależnić.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Warto wiedzieć, że każda osoba ma swoje indywidualne tempo metabolizmu. Trzy najlepsze rzeczy, jakie możemy robić, aby...
Produkty żywnościowe przyspieszające metabolizm
Warto wiedzieć, że każda osoba ma swoje indywidualne...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt