palenie sziszy

Jak polepszyć smak sziszy?
SziszaSzisza - specjalista Tipy.pl

Szisza to rodzaj fajki wodnej, dobrze znanej w krajach arabskich. W ostatnich czasach ten rodzaj palenia tytoniu, stał się bardzo popularny również i u nas. Jeśli paliłeś już fajkę wodną i chcesz poprawić jej smak przeczytaj poniższe wskazówki.
P

* Lód
* Mleko

1
Umieść w cybuchu odpowiednią ilość tytoniu. Pozostaw około 1 cm wolnego miejsca od górnej jego krawędzi.
2
Nie ubijaj tytoniu. Wsyp go luźno do cybucha, niech ma taką samą zwartość jak w opakowaniu.
3
Do dzbana wlej tak zimną wodę, jak to jest tylko możliwe. Możesz również dodać do niej kilka kostek lodu.
4
Aby uzyskać naprawdę wyjątkowy smak, możesz użyć zamiast wody mleko.
5
Jeśli poczujesz, że smak dymu jest coraz gorszy, sprawdź cybuch. Może się okazać, że tytoń zaczął się palić.
6
Na nałożonej na cybuch folii aluminiowej zrób malutkie (!) otworki (najlepiej za pomocą wykałaczki). Postaraj się, by otwory były rozłożone równomiernie. Optymalna ilość dziurek to około 12 – 20.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

arimor
13.02.2013
Oprócz mleka możesz także poprawiać smak sziszy sokami owocowymi- jeśli palisz np. pomarańczową melasę, wlej do dzbana sok pomarańczowy (może być wymieszany z wodą), a jeśli wybrałeś miętowy tytoń, napełnij dzban miętową herbatą. Dobrym pomysłem jest też odpowiednie wymieszanie smaków melasy. Smak kokosowy możesz połączyć np z ananasowym, a dzban wypełnić mlekiem i wyjdzie ci coś podobnego do pinacolady. Eksperymentuj!