Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Rośliny, Kwiaty i Zioła > Kwiaty > 6 roślin, które odświeżą powietrze w twoim domu

6 roślin, które odświeżą powietrze w twoim domu

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Wszyscy znamy znaczenie roślin. Dają nam one świeże powietrze do oddychania i wszyscy to dobrze wiemy. Jednak wiele osób unika posiadania roślin w domu. Powodem jest to, że są zbyt leniwi, aby się nimi zajmować. Rośliny w domu, nie tylko oczyszczają powietrze, lecz także wzbogacają wygląd domu, a niektóre z nich swym zapachem odświeżają powietrze. Dzięki nim w domu ładnie pachnie, bez wspomagania się szkodliwymi odświeżaczami powietrza, które zawierają substancje szkodliwe i toksyczne. Poniżej znajdziesz najbardziej znane rośliny, które sprawią, że w domu będzie unosił się świeży i przyjemny zapach.
1
melisa
Skrzydłokwiat
Skrzydłokwiat nie tylko usuwa zanieczyszczenia z powietrza, ale również wygląda i pięknie pachnie. Sprawia, że pomieszczenie będzie wyglądać atrakcyjnie. Lilia ma bardzo łagodny zapach kwiatów, utrzymujący się przez cały dzień. Roślinę można umieścić w wielu miejscach, na parapecie, stole lub biurku, w zależności od jego wielkości. Wystarczy dostarczyć jej odpowiednio dużo światła, a szybko się rozwinie.

Melisa
Melisa poprawia nastrój oraz zdrowie. Jej lekki świeży zapach świetnie budzi rano. Jedyne o czym musisz pamiętać to podlewanie. Roślina ta będzie się rozwijać w prawie każdym świetle, lecz powinna mieć odpowiednio wilgotne podłoże i być regularnie podlewana.
2
orchidea
Orchidea
Istnieje wiele rodzajów pachnących storczyków i wszystkie różnią się zapachem. Zapach niektórych orchidei pojawia się o określonej porze dnia, zazwyczaj pod wpływam światła, temperatury lub innych czynników. Dlatego najlepiej umieścić je w pobliżu okien.

Róża
Róża jest dobrze znanym kwiatem. Wystarczy jej zapewnić dużą ilość światła i dostarczać wystarczającą ilość wody. Róże mają zdolność wypełniania domu swym zapachem w regularnych odstępach czasu. Zwłaszcza, gdy wiatr wtargnie do domu przechodząc przez róże umieszczone na oknie.
3
lawenda
Jaśmin
Kwiaty jaśminu nie mają wyraźnego zapachu, ale gatunek zwany jasminum polyanthum jest typem, który emituje delikatny słodko- kwiatowy zapach w nocy. Roślina potrzebuje dużej ilości światła, więc trzymaj ją blisko okna i od czasu do czasu podlewaj.

Lawenda
Lawenda jest dobrze znaną rośliną ze swego kojącego zapachu. Jej zapach również świetnie odstrasza komary! Roślinę w pomieszczeniach trzymaj w słonecznym oknie. Natomiast w ogrodzie posadź ją blisko domu, aby komary trzymały się z daleka od twojego domu.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt