lubrykaty działanie

Magiczna substancja, która poprawi twoje życie uczuciowe

darek_25041 - specjalista Tipy.pl
lubrykaty działanie
1 z 5

Internet pełen jest błędnych przekonań na temat lubrykantów silikonowych. Większość ludzi myśli, że prezerwatywy są wyprodukowane na bazie wody. Aby wyjaśnić tak wiele nieporozumień, wymieniono poniżej wszystkie zalety i wady silikonowych środków nawilżających. Zobacz sama jak taka substancja może zwiększyć twoje życie uczuciowe.

1
silikonowe lubrykaty

Silikonowe oraz hybrydowe zamienniki są bezpieczne Są dość bezpieczne do dowolnego używania ponieważ wykonane są z materiału ochronnego takiego jak poliuretan i nitryl. Smarowanie silikonem jest najkorzystniejsze dla prezerwatyw, zwłaszcza przy prezerwatywach lateksowych ponieważ nie wysycha. Lateksowe nawilżenie charakteryzuje się dużą lepkością, natomiast smarowanie silikonowe pozostaje gładkie, trwałe- działa przez długi okres, co pomaga zwiększyć Twoje życie uczuciowe. W rzeczywistości, jest to nawilżenie na bazie oleju, które nie są kompatybilne z lateksem. Silikon i nawilżacze na bazie oleju są całkowicie różne ponieważ olej zwykle niszczy lateks i czyni jego bariery ochronne nieskutecznymi. Trochę silikonu jest również doskonałe do zabawy wodą Silikonowe nawilżenie jest trudne do zmycia , ponieważ nie rozpuszcza się w wodzie. Jednak wszystko, co jest potrzebne, aby go usunąć to trochę wody z mydłem.

2
żel silikonowy

Nawilżenia silikonowe są stosunkowo hipoalergiczne Dla wrażliwych miejsc, jest to dodatkową zaletą. Jeśli wystąpią podrażnienia po użyciu nawilżenia, powinieneś rozważyć jego zmianę na silikonowe. Kiedy masz wątpliwości, to przed zakupem uważnie sprawdź listę składników. Wyroby silikonowe zawierające co najwyżej trzy składniki, są często dobrym rozwiązaniem, nie powodującym skutków ubocznych w postaci alergii. Wysokiej jakości nawilżenie silikonowe jest na ogół dobrze przyswajane przez skórę jak i przewód pokarmowy Oprócz tego, że jest bezpieczny do stosowania przy użyciu doustnym, to tego typu silikonowe nawilżacze są bez smaku i bez zapachu- dodatkowo mają świetne działanie nawilżające.

3
żel silikonowy zalety

Można użyć żeli silikonowe wraz z sex zabawkami Użycie silikonowych żeli z zabawkami silikonowymi nie jest już żadnym problemem. To naprawdę może zwiększyć swoje doświadczenie miłości! Jednak wykorzystanie zależy od zastosowanego smarowania i jakość zabawek. Jakość w ostatnich latach znacznie się poprawiła. Obecnie jest wiele różnych kombinacji silikonowych zabawek i żeli. Wady: 1. Silikonowe żele często są drogie Możecie ponieść trochę więcej kosztów w porównaniu do żeli na bazie wody. Jednak najprawdopodobniej satysfakcja zrekompensuje Ci ten wydatek. Ponieważ butelka silikonowego żelu może wystarczyć Ci na około trzy razy więcej niż żele na bazie wody.

4
art/2017/28140_168355_big.jpg

2. Silikonowe żele mogą poplamić tkaniny Musisz być trochę bardziej świadomy możliwości zabrudzeń na Twojej pościeli i ubraniach. Korzystając z ciemnego materiału podczas stosowania należy zachować szczególną ostrożność, aby nie rozlać silikonowych lubrykantów na swoje tkaniny, zwłaszcza w dużych ilościach. Warto również zauważyć, że różne marki żeli powodują rożne plamy, które w większym lub mniejszym stopniu udaje się oczyścić. 3. Silikonowe żele nie są łatwo dostępne Twoje starania, aby znaleźć silikonowy lubrykant w lokalnej drogerii najprawdopodobniej zakończy się niepowodzeniem. Trzeba znaleźć inne wyjście z tej sytuacji. Najlepiej dokonać zakupu albo przez Internet lub z Sex sklepu. Większość sklepów posiada żele na bazie wody.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

plemniki
ilość plemników w spermie
sperma

Komentarze (0)

* Pola wymagane