Tutaj jesteś: Zdrowie > Seksualność > Zdrowie Seksualne > Magiczna substancja, która poprawi twoje życie uczuciowe

Magiczna substancja, która poprawi twoje życie uczuciowe

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Internet pełen jest błędnych przekonań na temat lubrykantów silikonowych. Większość ludzi myśli, że prezerwatywy są wyprodukowane na bazie wody. Aby wyjaśnić tak wiele nieporozumień, wymieniono poniżej wszystkie zalety i wady silikonowych środków nawilżających. Zobacz sama jak taka substancja może zwiększyć twoje życie uczuciowe.
1
silikonowe lubrykaty
Silikonowe oraz hybrydowe zamienniki są bezpieczne
Są dość bezpieczne do dowolnego używania ponieważ wykonane są z materiału ochronnego takiego jak poliuretan i nitryl. Smarowanie silikonem jest najkorzystniejsze dla prezerwatyw, zwłaszcza przy prezerwatywach lateksowych ponieważ nie wysycha.
Lateksowe nawilżenie charakteryzuje się dużą lepkością, natomiast smarowanie silikonowe pozostaje gładkie, trwałe- działa przez długi okres, co pomaga zwiększyć Twoje życie uczuciowe. W rzeczywistości, jest to nawilżenie na bazie oleju, które nie są kompatybilne z lateksem. Silikon i nawilżacze na bazie oleju są całkowicie różne ponieważ olej zwykle niszczy lateks i czyni jego bariery ochronne nieskutecznymi.

Trochę silikonu jest również doskonałe do zabawy wodą
Silikonowe nawilżenie jest trudne do zmycia , ponieważ nie rozpuszcza się w wodzie. Jednak wszystko, co jest potrzebne, aby go usunąć to trochę wody z mydłem.
2
żel silikonowy
Nawilżenia silikonowe są stosunkowo hipoalergiczne
Dla wrażliwych miejsc, jest to dodatkową zaletą. Jeśli wystąpią podrażnienia po użyciu nawilżenia, powinieneś rozważyć jego zmianę na silikonowe. Kiedy masz wątpliwości, to przed zakupem uważnie sprawdź listę składników. Wyroby silikonowe zawierające co najwyżej trzy składniki, są często dobrym rozwiązaniem, nie powodującym skutków ubocznych w postaci alergii.

Wysokiej jakości nawilżenie silikonowe jest na ogół dobrze przyswajane przez skórę jak i przewód pokarmowy
Oprócz tego, że jest bezpieczny do stosowania przy użyciu doustnym, to tego typu silikonowe nawilżacze są bez smaku i bez zapachu- dodatkowo mają świetne działanie nawilżające.
3
żel silikonowy zalety
Można użyć żeli silikonowe wraz z sex zabawkami
Użycie silikonowych żeli z zabawkami silikonowymi nie jest już żadnym problemem. To naprawdę może zwiększyć swoje doświadczenie miłości! Jednak wykorzystanie zależy od zastosowanego smarowania i jakość zabawek. Jakość w ostatnich latach znacznie się poprawiła. Obecnie jest wiele różnych kombinacji silikonowych zabawek i żeli.

Wady:
1. Silikonowe żele często są drogie
Możecie ponieść trochę więcej kosztów w porównaniu do żeli na bazie wody. Jednak najprawdopodobniej satysfakcja zrekompensuje Ci ten wydatek. Ponieważ butelka silikonowego żelu może wystarczyć Ci na około trzy razy więcej niż żele na bazie wody.
4
żel silikonowy wady
2. Silikonowe żele mogą poplamić tkaniny
Musisz być trochę bardziej świadomy możliwości zabrudzeń na Twojej pościeli i ubraniach. Korzystając z ciemnego materiału podczas stosowania należy zachować szczególną ostrożność, aby nie rozlać silikonowych lubrykantów na swoje tkaniny, zwłaszcza w dużych ilościach. Warto również zauważyć, że różne marki żeli powodują rożne plamy, które w większym lub mniejszym stopniu udaje się oczyścić.

3. Silikonowe żele nie są łatwo dostępne
Twoje starania, aby znaleźć silikonowy lubrykant w lokalnej drogerii najprawdopodobniej zakończy się niepowodzeniem. Trzeba znaleźć inne wyjście z tej sytuacji. Najlepiej dokonać zakupu albo przez Internet lub z Sex sklepu. Większość sklepów posiada żele na bazie wody.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Endometrioza to stan ginekologiczny dotykający 176 milionów kobiet i dziewcząt na całym świecie.  Charakterystyczne dla...
5 domowych sposobów na leczenie endometriozy
Endometrioza to stan ginekologiczny dotykający 176 milionów...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt