Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak wykorzystać migdały do pielęgnacji urody?

Jak wykorzystać migdały do pielęgnacji urody?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Migdały są składnikiem niezwykle bogatym w składniki odżywcze. Są one doskonałym źródłem witaminy E, magnezu i manganu, a także dobrym źródłem białka, błonnika, miedzi, fosforu i ryboflawiny. Są naturalnie wolne od soli i mają niską zawartość cukru. Równie wartościowy jak same migdały jest olej migdałowy. W rzeczywistości, olej migdałowy jest jednym z najczęściej stosowanych olejów naturalnych w świecie kosmetycznym, jako że jest bogaty w przeciwutleniacze, w tym w witaminę E. Migdały i olej migdałowy posiadają również kwasy tłuszczowe omega-3, które są korzystne dla skóry i włosów.
1
zdrowa skóra
Utrzymują zdrową skórę
Zaledwie 5-minutowy masaż ciała olejkiem migdałowym po kąpieli można zdziałać cuda dla twojej skóry. Przygotuj peeling przez zmieszanie 10 namoczonych migdałów i odrobiny miodu. Używaj takiego peelingu raz w tygodniu, aby pozbyć się martwych komórek skóry i dodać blasku swojej skórze.
Aby zapewnić swojej skórze zdrowie od wewnątrz, dodaj 2 do 3 łyżeczki oleju ze słodkich migdałów na filiżankę ciepłego mleka i pij taką mieszankę codziennie.

Redukuje zmarszczki
Witamina E jest silnym antyoksydantem, występuje w migdałach i jest niezbędna do regeneracji nowych komórek skóry, które pomagają utrzymać skórę napiętą i ​​nawilżoną. Ponadto, można zmniejszać widoczność zmarszczek jak i plam i przebarwień na skórze. Ponadto, migdały mają mnóstwo białka, które jest budulcem skóry. Na co dzień, możesz stosować odrobinę ciepłego oleju migdałowego na zmarszczki. Delikatnie masuj je przez co najmniej 5 minut. Powtarzaj to co wieczór przed pójściem spać.
2
zdrowe włosy
Zapewnia zdrowe włosy
Cynku zawarty w oleju migdałowym wspomaga odnowę nowych komórek. W rzeczywistości niedobór cynku często przyczynia się do wypadania włosów .
Masuj skórę głowy kolistymi ruchami letnim olejkiem migdałowym zmieszanym z kilkoma kroplami olejku z rozmarynu i lawendy. Pozostawić na 2 godziny, a następnie umyj jak zwykle. Powtarzaj 2 lub 3 razy w tygodniu.
Inną opcją jest podgrzanie mieszanki 3 łyżek oleju migdałowego, 2 łyżek oleju rycynowego i płatków 2 lub 3 kwiat hibiskusa. Pozostaw całość do ostygnięcia, a następnie masuj skórę głowy przez 10 minut. Owiń głowę ręcznikiem i pozostaw go na 1 godzinę. Po tym czasie umyj włosy szamponem.

Zmniejsza cienie pod oczami
Masuj skórę pod oczami kilkoma kroplami olejku migdałowego. Pozostaw olejek na noc. Następnego dnia rano, umyj twarz zimną wodą.
Zmieszaj 5 lub 6 kropli olejku migdałowego z 1 łyżką surowego miodu. Stosuj mieszankę wmasowując delikatnie na skórę pod oczami przed pójściem do łóżka. Pozostaw na noc, a następnie przemyj okolice oczu zimną wodą.
3
zdrowe paznokcie
Rozjaśnia usta
Zastosuj kilka kropli olejku migdałowego na usta i delikatnie masuj je przed pójściem spać. Koniecznie powtarzaj cały proces codziennie. Możesz również przygotować mieszaninę z takiej samej ilości oleju rycynowego i oleju migdałowego. Użyj go, aby masować usta raz lub dwa razy dziennie, a rozjaśnisz ich kolor.

Wzmacnia słabe paznokcie
Wmasuj kilka kropli olejku migdałowego w paznokcie. Załóż bawełniane rękawiczki, a potem idź spać. Następnego ranka umyj paznokcie ciepłą wodą. Powtórz ten proces raz na dobę.
4
pielęgnacja skóry i brwi
Zapobiega rozstępom
Rozgrzej trochę oleju migdałowego. Zastosuj ciepły olej na rozstępy. Masuj obszar ich występowania rękami, okrężnymi ruchami przez kilka minut. Aby uzyskać maksymalne korzyści, włącz także migdały do swojej diety.

Gęste i ciemne brwi
Olejek migdałowy może również pomóc uzyskać gęste, grube i imponujące brwi. Białko, jak również składniki odżywcze takie jak witamina E w oleju migdałowym promują zdrowe i gęste brwi. Może również pomóc nieco przyciemnić twoje brwi.
Umieść kilka kropli ciepłego olejku migdałowego na dłoni i nałóż go na brwi. Masuj delikatnie przez kilka minut, aby poprawić krążenie. Pozostaw olejek na noc. Następnego dnia rano, spłucz ciepłą wodą. Stosuj tę metodę codziennie przez kilka miesięcy, aby uzyskać pożądany efekt.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Młodą, promienną i świeżą cerę chcą mieć wszystkie kobiety, niezależnie od tego, czy mieszkają w Europie, Azji czy...
Piękna skóra twarzy - zabiegi z całego świata
Młodą, promienną i świeżą cerę chcą mieć wszystkie...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt