Tutaj jesteś: Zdrowie > Diety i Odżywianie > Odchudzanie > Preparat przyspieszający odchudzanie

Preparat przyspieszający odchudzanie

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Problemy z wagą to jedne z  najczęściej spotykanych problemów  w dzisiejszych czasach. Bez względu na płeć, problemy z utratą wagi dotyczą coraz większej grupy osób. Zdarza się, że bez względu na to jak bardzo się staramy, nie możemy zrzucić zbędnych kilogramów. Na szczęście, w tym artykule mamy zamiar zaprezentować Wam mieszankę, która pomoże ci stracić nadwagę i to w zaskakująco krótkim czasie!
1
składniki na napój odchudzający
Nadwaga jest bardzo niebezpieczna, ponieważ może powodować  liczne problemy zdrowotne. Mieszanina którą chcemy wam przedstawić wykonana jest w całości z naturalnych składników, a więc jest bezpieczna dla zdrowia.Napój ten był używany już od wielu lat, a jego przygotowanie jest niezwykle proste. Spójrz!
2
napój na odchudzanie
Czego potrzebujesz? Przygotuj 8 szklanek wody, 1 średniej wielkości ogórka, obranego i pokrojonego na małe kawałki, 1 średniej wielkości cytrynę, pokrojoną  na małe kawałki, 1 łyżeczka mielonego imbiru, 12 świeżych liści mięty, 1 łyżeczkę suszonej mięty.

Aby przygotować miksturę wystarczy połączyć wszystkie składniki, dokładnie wymieszać i przechowywać mieszaninę w lodówce! Spożywaj 4 do 5 szklanek mikstury przez cały dzień. Zacznij od  jednej szklanki rano przed śniadaniem i po dwóch godzinach możesz wypić kolejną.
3
napój na odchudzanie
Według wielu dietetyków, picie tej mieszanki w połączeniu z umiarkowaną aktywnością fizyczną pomoże Ci stracić zbędne kilogramy znacznie szybciej. Po stosowaniu tego napoju przez 4 dni, zrób 1-tygodniową przerwę. Następnie możesz powtórzyć proces.

Jeśli jednak nie ćwiczysz, skutki picia tego napoju będą mniejsze, więc starają się wykazywać aktywność fizyczną co najmniej w umiarkowanym stopniu!
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt