białe powierzchnie

Jak czyścić białe sprzęty gospodarstwa domowego?

agoludek - specjalista Tipy.pl
białe powierzchnie
1 z 4
Na białej powierzchni sprzętów gospodarstwa domowego często powstają plamy i przebarwienia, które trudno usunąć. Zazwyczaj usunięcie plam ze starych sprzętów wymaga sporo czasu i wysiłku. Pomimo tego, że regularnie sprzątasz kuchnię może wyglądać na brudną. Wypróbuj nasze metody, aby obskurna, poplamiona lodówka czy kuchenka przestały straszyć w kuchni.
1
czyszczenie kuchni
Można testować wiele sposobów, aby znaleźć rozwiązanie i pozbyć się niechlujnych przebarwień z urządzeń na dobre. Na szczęście istnieją sztuczki, dzięki którym utrzymasz kuchnię w czystości na długo.
Brzydkie i trudne do usunięcia plamy znikną dzięki użyciu tylko jednego składnika. Wystarczy tylko polerować zaplamioną powierzchnię przez kilka minut, aby była jak nowa. Po prostu posyp brudną powierzchnię dużą ilością sody i przetrzyj wilgotna gąbką. Możesz w ten sposób czyścić lodówkę, kuchenkę czy inne powierzchnie sprzętów kuchennych.
2
biała kuchnia
Aby dotrzeć do trudno dostępnych miejsc użyj szczoteczki do zębów. W ten sposób wyczyścisz kuchenkę mikrofalową, otwory wentylacyjne, wszelkiego rodzaju pokrętła i guziki.
Jeśli chcesz zapobiec nadmiernemu osadzaniu się kurzu na sprzętach domowych wypróbuj przepis na naturalny środek do czyszczenia. Aplikuj środek na już wyczyszczone powierzchnie.
3
składniki
Składniki:
1 szklanka wody
¼ szklanki octu
2 łyżki oliwy z oliwek
10-15 kropli ulubionego olejku eterycznego

Wystarczy wymieszać wszystkie składniki i przelać do butelki z atomizerem. Przed każdym użyciem należy wstrząsnąć. Wystarczy spryskać sprzęty kuchenne tym środkiem czyszczącym i delikatnie przetrzeć. Urządzenia pozostaną błyszczące i czyste na dłużej.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

pleśń
naczynia ze stali nierdzewnej

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane