Tutaj jesteś: Dom i Ogród > Naprawy Domowe i Remonty > Drobne Naprawy Domowe > Triki, które ułatwią ci zwykłe czynności

Triki, które ułatwią ci zwykłe czynności

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Jeżeli takie czynności jak przybijanie gwoździ w równych odległościach, usuwanie kamienia z chromowanych powierzchni lub szybkie naostrzenie nożyczek wydają ci się zbyt czasochłonne lub trudne, sprawdź jak je sobie uprościć. Triki dotyczące tych i wielu innych codziennych czynności poznasz z dalszej części naszego artykułu. Przeczytaj koniecznie.
1
parkowanie samochodu
Jak idealnie zaparkować samochód?
Masz mały garaż i nie możesz poradzić sobie z idealnym zaparkowaniem samochodu? Wykorzystaj  piłeczki tenisowe. Zawieś je na długim sznurku pod sufitem. Zmierz dokładnie miejsce, w którym umieścisz piłeczkę. W trakcie cofania do garażu, piłeczka da ci sygnał, że samochód znajduje się w odpowiednim miejscu.

Jak przechowywać suche produkty?
Kasza, ryż czy makaron wysypuje się z woreczka w trakcie przechowywania? Nie musisz kupować kolejnych pojemników do ich przesypania.  Wystarczy odciąć szyjkę wraz z nakrętką z plastikowej butelki i nałożyć ją na woreczek  z kaszą czy inny suchym produktem. Zakręć nakrętkę i gotowe. Znacznie ułatwi ci ro zarówno przechowywanie jak i odmierzanie odpowiedniej ilości produktu.
2
nożyczki
Jak ułatwić sobie używanie książki kucharskiej?
W trakcie gotowania lub pieczenia zamknęła ci się książka kucharska i nie masz wolnej ręki żeby ją ponownie otworzyć? Zapomnij o tym. Nigdy więcej nie będzie to dla ciebie problem. Wystarczy przypiąć książkę kucharską do wieszaka  na spodnie. Wieszak możesz zawiesić na klamce mebli kuchennych lub w innym wygodnym miejscu.

Jak szybko naostrzyć nożyczki?
Twoje nożyczki stały się tępe, a nie masz pod ręką ostrzałki? Weź kawałek folii aluminiowej i przetnij ją kilka razy. Nożyczki będą  znów ostre, a całość zajmie ci jedynie kilka minut.
3
młotek i gwoździe
Jak usunąć kamień z chromowanych powierzchni naturalnym sposobem
Twoje baterie w łazience pokryła warstwa kamienia. Wszystkie chromowane powierzchnie  dokładnie wyczyścisz bez użycia  żadnych detergentów. Wystarczy pół cytryny i trochę cierpliwości. Natrzyj powierzchnię cytryną i pozostaw na 5 minut. Po tym czasie spłucz dokładnie chłodną wodą i  wytrzyj do sucha.

Jak wbijać gwoździe, aby nie poobijać sobie palców?
Dokładne wbijanie gwoździ to nie jest  prostą sprawą. Jak wbić je aby nie poobijać niepotrzebnie palców? Wystarczy użyć  grzebienia do włosów. Przyłóż grzebień do ściany, umieść gwóźdź w odpowiednim miejscu i delikatnie wbijaj młotkiem. Dzięki temu gwoździe nie będą krzywić się i uciekać.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Parkowanie jest nieodłącznym elementem w ruchu drogowym. Jednak jest to manewr najbardziej nie lubiany przez kierowców....
Jak parkować?
Parkowanie jest nieodłącznym elementem w ruchu drogowym. Jednak jest to manewr najbardziej...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt