gejsza

Japońskie sekrety zdrowia i urody

jolanda - specjalista Tipy.pl
zdrowe jedzenie
3 z 5
Zdrowe metody gotowania
Gdy Japończycy gotują, wybierają zdrowe metody gotowania, oleje zdrowe dla serca i całego ciała, nie narażają również surowych produktów  na działanie zbyt wysokich temperatur przez dłuższy czas. Japończycy nie stronią również od świeżej żywności i  warzyw jedzonych na surowo. Ogólnie ten styl przygotowywania posiłków sprzyja naszemu zdrowiu i zapewnia prawidłowe trawienie.

Światło daje życie
Pomysł, że światło daje życie przekłada się na koncepcję mówiącą, że żywność pochłania energię,  aby przetrwać i dojrzewać. Owoce i warzywa, które rozwijają się w okresie letnim pomagają schłodzić ciało i pozwalają  mu dostosować się do letnich upałów, natomiast pokarmy, które rozwijają  się w zimie zazwyczaj zawierają więcej kalorii, aby utrzymać ciepło naszych ciał w zimniejszych porach roku. Owoce i warzywa to podstawa zdrowej diety, organizm może jednak potrzebować również innych rodzajów pokarmów, więc jedzenie różnorodnego  pożywienia  jest najlepszym sposobem, aby upewnić się, że Twój organizm ma dostarczone odpowiednie ilości składników odżywczych, których potrzebuje, aby zachować zdrowie i silny.
« Poprzednia Strona 3 z 5

Powiązane porady

ból zęba :)
oparzenie pierwszego stopnia
Blizny - domowe sposoby

Komentarze (0)

* Pola wymagane