Tutaj jesteś: Podróże > Przygotowania do Podróży > Pakowanie > Jak sobie radzić w podróży?

Jak sobie radzić w podróży?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Robi się coraz cieplej, weekend majowy zbliża się -nadchodzi czas urlopów. Najpierw planowanie wycieczki a potem pakowanie plecaków i walizek. Jak sobie z tym poradzić? Poniżej prezentujemy kilka przydatnych wskazówek jak sobie radzić w podróży i jakich sztuczek użyć, aby się spakować. Znajdziemy też kilka nietypowych zastosowań dla przedmiotów, które mogą okazać się niezbędne w podróży.
1
wspinaczka
Klipsy do papieru
Klipsy są tanie, wszechstronne, maja różne rozmiary i przydają się nie tylko w biurze. Klipsy w podróży mogą być bardzo przydatne. Możesz ich użyć do zabezpieczenia ostrzy w maszynce do golenia albo szczoteczki do zębów. Mogą tez posłużyć jako „stojaczek” dla przyborów higieny osobistej. Kable od słuchawek nigdy się nie poplączą jeśli zepniesz je klipsem.
2
mapa
Mapa
Gdy potrzebujesz mapy ,a twój telefon jest poza zasięgiem sieci i nie łapie sygnału, łatwo się zgubić. Na szczęście istnieją ukryte funkcje wyszukiwarki internetowej. Możesz zapisać w pamięci telefonu mapę w trybie offline. Mapa zostanie zapisana w pamięci podręcznej telefonu. Teraz możesz z niej skorzystać w każdej chwili, nawet jak nie masz dostępu do internetu.
3
podróżowanie
Przekąski
Długie podróże mogą sprawić, że poczujesz się głody. Warto zabrać ze sobą przekąski. Ale jak je spakować? Z pomocą przychodzi pojemnik na śrubki. Taki organizer z łatwością pomieści wszystkie przekąski a ty będziesz mieć pewność, że nic w plecaku nie ulegnie zabrudzeniu. Płaskie pojemniki posiadają przegródki, pozwalające na oddzielenie żywności i pokrywkę zatrzaskową.
 1/5 (1 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czujesz, że po powrocie z wakacji wcale nie jesteś wypoczęty? Wakacje nie sprawiły Ci takiej przyjemności jak kiedyś? A...
Jak odpocząć podczas wakacji?
Czujesz, że po powrocie z wakacji wcale nie jesteś wypoczęty?...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt