kiełki pszenicy

Jakie właściwości posiada olej z kiełków pszenicy?

HanNaSolo - specjalista Tipy.pl
kiełki pszenicy
1 z 4
Olej z kiełków pszenicy pozyskiwany jest z zarodków jąder pszenicy. Jest on mało znany i mniej używany w porównaniu z innymi olejkami kosmetycznymi i eterycznymi. Według wielu badań, olej ten zawiera wszystkie niezbędne składniki odżywcze, których potrzebuje skóra, włosy i ciało. Można go spożywać jak i stosować miejscowo. Oto największe zalety ze stosowania oleju z kiełków pszenicy.
1
olej z kiełków pszenicy
Zdrowa skóra
Olej z kiełków pszenicy jest dobry źródłem witaminy E. Można go stosować w leczeniu suchej skóry, łuszczycy oraz w stanach zapalnych skóry. Najlepszym sposobem zastosowania oleju jest nałożenie go na skórę i delikatne wmasowanie.

Przeciw starzeniu
Olej posiada właściwości, które zapobiegają zmarszczkom i spowalniają proces starzenia się. Napręża skórę i zapewnia jej bardzo potrzebną wilgotność, a także poprawia jej ogólną strukturę. Wystarczy, że wieczorem delikatnie wmasujesz olej w skórę.

Wzmacnia serce
Olej z kiełków pszenicy zawiera witaminę B, która reguluje przepływ krwi w organizmie. Jest on również bogaty w kwasy omega 3, znany z obniżania cholesterolu we krwi. Te dwa czynniki utrzymają serce w doskonałej kondycji.
2
kiełki pszenicy olej
Piękne włosy
Witamina E ma zasadnicze znaczenie dla zdrowego i pięknego wyglądu włosów. Włosy potrzebują witaminy E, zarówno z zewnątrz jak i z wewnątrz. Olej zapewnia wilgoć i niezbędne składniki odżywcze, dzięki którym włosy są mocne i pobudzane do wzrostu. Olej wymieszaj z olejem nośnym, takim jak olej kokosowy i nałóż na włosy i skórę głowy.

Reguluje poziom cukru
W oleju z kiełków pszenicy znajduje się magnez, który kontroluje poziom cukru we krwi. Dzięki niemu, również przyczynia się do zapobiegania cukrzycy, szczególnie u osób narażonych na ryzyko nabycia cukrzycy od swoich przodków.
3
olej z kiełków pszenicy
Zdrowie płodu
Olej powinny spożywać kobiety w ciąży, aby zapobiec rozwojowi wszelkich wad wrodzonych. Ponieważ olej jest bogaty w witaminę E, która pomaga w budowaniu czerwonych krwinek, niezbędnych podczas rozwoju dziecka. Regularne stosowanie oleju na skórze, może zapobiec rozstępom.

Źródło energii
Olej to doskonałe źródło energii, zwłaszcza dla osób aktywnych, a także dla osób po ciężkim męczącym dniu pracy. Zwiększa wytrzymałość i energię, zapobiega zmęczeniu. Olej z kiełków pszenicy uwzględnij w swej diecie, a będziesz czuć się młodo cały dzień.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

odchudzanie bez głodzenia
problemy z trawieniem
dieta Dukana

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane