Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Włosy > 11 prostych sztuczek na zwiększenie objętości włosów

11 prostych sztuczek na zwiększenie objętości włosów

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Nie wiem jak u was, ale w moim przypadku, kiedy powietrze robi się nieco chłodniejsze, włosy stają się całkowicie płaskie. Następuje drastyczna zmiana, jak gdyby to nie była moja czupryna. W końcu nie wytrzymałam i postanowiłam znaleźć sposób, na to, aby znów czuć się dobrze ze swoimi włosami. Chciałabym przedstawić dosłownie kilka sposobów, które według mnie okazały się skuteczne.
1
Mycie włosów
Wiem, wiem, ja też lubię to uczucie czystych i świeżych włosów, jednak ich codzienne mycie może być niekorzystne. Dlatego, że usuwa z kosmyków naturalne oleje, pozostawiając je płaskimi i martwymi.
Płukanie piwem
Pewnie nie raz słyszałaś o płukaniu włosów piwem, więc i ja postanowiłem to wypróbować i sprawdzić, czy znajomi nie kłamali - również w temacie wypadania włosów. Jest to prawda, która nawet ma swoje naukowe potwierdzenie. Drożdże piwne są bardzo zdrowe dla całego organizmu, nie tylko dla włosów. Dodatkowa zawartość słodu i chmielu odżywia je i pobudza. Dodanie rozmarynu do całej mieszanki chroni również przed łupieżem oraz suchością.
2
Suszenie włosów "do góry nogami"
Brzmi to co najmniej dziwnie, ale pewnie domyślacie się, o jaką pozycję suszenia włosów mi chodzi. Być może robisz to instynktownie, jeśli tak, to dobre dla Ciebie! Patrzenie w lustro może dać lepsze rezultaty.
Zabierz włosy na wakacje
Wiesz o tym, że włosy nabierają świetnej tekstury właśnie na wakacjach? Sól morska czy oceaniczna jest tego przyczyną. Możesz zakupić sobie morski spray do włosów z dodatkiem aloesu i rumianku. Będziesz zaskoczona, jak Twoje włosy się zmienią.
Sól Epsom
Magnez i siarczany zawarte w soli Epsom są minerałami, które dodają objętości włosom. Dlatego przy kolejnej kąpieli dodaj jej odrobinę, będzie to z korzyścią dla całego ciała, skóry oraz włosów.
3
Skrobia kukurydziana
Skrobia kukurydziana jest twoim niezwykłym przyjacielem, jeśli chodzi o absorbowanie oleju oraz oczyszczanie włosów. Nie raz możesz przeczytać o sposobie szybkiego mycia włosów, na sucho, przy pomocy skrobi kukurydzianej. To rzeczywiście prawda. Możesz wypróbować suchy szampon w sprayu lub skrobi w postaci proszku.
Zmiana rutyny
Jeśli zwykle dzielisz włosy na prawą stronę, dla odmiany zrób to na lewą stronę. Staraj się zmieniać nawyki co kilka dni, by wyjść z tak zwanej "strefy komfortu".
Stan włosów
Nie bój się odżywiania włosów. Stosuj odpowiednią formułę, która rzeczywiście może zwiększać ich objętość oraz nadawać im połysk. Polecam sprawy do włosów wykonany z aloesu oraz oleju kokosowego. Wierz mi, pokochasz go.
Masaż
Znasz to niesamowite uczucie, kiedy fryzjer podczas mycia włosów masuje twoją skórę głowy? Miałem na tyle szczęścia w życiu, że byłem modelem, na którym fryzjerki ćwiczyły ten właśnie masaż głowy. Pokochałem to! To naprawdę świetne dla twoich włosów, ponieważ masaż stymuluje skórę głowy, dzięki czemu włosy lepiej rosną, są zdrowsze i lepiej odżywione; między innymi dzięki lepszemu ukrwieniu głowy. Ty również podczas mycia włosów możesz wykonać sobie taki masaż, który powinien trwać nie mniej niż jedną minutę.
4
Stosuj maseczki
Nie bój się wykonywać maseczki domowej roboty. Łącząc różne składniki, możesz uzyskać naprawdę świetne efekty. Zdrowie i wygląd twoich włosów zależy również od zdrowia skóry głowy, a ona praktycznie niczym nie różni się od zwykłej skóry - również wymaga odpowiedniej pielęgnacji. W maseczkach możesz łączyć jagody, białko z jaj i awokado. Zapewni to świetne działanie antyoksydacyjne, wygładzi, zapobiegnie elektryzowaniu się oraz odpowiednio nawilży.
Przycinanie włosów
Z punktu widzenia fizyki, krótsze włosy mają lepszą objętość. Dlaczego? Im dłuższe włosy, tym większy ich ciężar własny, a zatem kolejne włosy przytłaczają pasma poniżej nich. Krótsze włosy łatwiej osiągają sprężystość i większą objętość. Dodatkowo asymetryczne fryzury powodują optyczny efekt większej objętości. Krótsze włosy są również o wiele łatwiejsze w pielęgnacji- ponieważ nie wymagają aż tyle czasu i wysiłku.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Niewiele osób ma tego świadomość, ale skrobia kukurydziana była kiedyś wykorzystywana w medycynie. Doktor Edward Gual...
Jak zrobić suchy szampon w domu?
Niewiele osób ma tego świadomość, ale skrobia kukurydziana...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt