Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Co się stanie, jeśli spryskasz swoje łóżko alkoholem?

Co się stanie, jeśli spryskasz swoje łóżko alkoholem?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Alkohol stanowi dodatek do produktów kosmetycznych i jest stosowany jako środek dezynfekujący oraz jako substancja łącząca inne składniki. Pomaga także pozbyć się niepożądanych owadów z łóżka. Wystarczy spryskać materace i poduszki, a po kilkukrotnym zastosowaniu łóżko będzie czyste. Alkohol można jednak także stosować do innych celów, na przykład jako:
1
Środek do oczyszczania skóry
Wiele preparatów przeciwtrądzikowych zawiera alkohol. Wykazuje on działanie przeciwzapalne, które łagodzi zmienioną chorobowo skórę, odkaża wypryski i przeciwdziała powstawaniu nowych wykwitów trądzikowych. Wystarczy przemyć skórę wacikiem lub posmarować skórę maścią czy kremem.

Środek łagodzący opryszczkę
Około 85 procent populacji jest nosicielami wirusa opryszczki. Jednak tylko u niewielkiej części z tych osób choroba się rozwija. W przypadku pojawienia się charakterystycznych zmian skórnych należy przemyć skórę 70% alkoholem izopropylowym, a wypryski w krótkim czasie powinny zniknąć.
2
Zamiennik dezodorantu
Wetrzyj niewielką ilość alkoholu w skórę pod pachami. Trzeba tu jednak pamiętać, że długotrwałe stosowanie alkoholu na skórę może powodować podrażnienia.

Środek do zapobiegania wrastaniu włosów
Zaaplikuj niewielką ilość alkoholu na skórę pod pachami i w okolice bikini po goleniu, aby zapobiec wrastaniu włosków i podrażnieniu skóry.
3
Środek chłodzący
Wymieszaj wodę z alkoholem w proporcji 2:1 i włóż do lodówki w szczelnie zamkniętej torebce foliowej na godzinę. Następnie użyj woreczka do zimnych okładów lub do chłodzenia posiłków na pikniku.

Środek do zmywania lakieru z paznokci
Powszechnie dostępne zmywacze do paznokci zawierają duże ilości szkodliwych substancji, które uszkadzają paznokcie. Dlatego zamiast acetonu lepiej jest użyć alkoholu do usunięcia lakieru.
4
Środek do czyszczenia uszu
Patyczki kosmetyczne są powszechnie używane do czyszczenia uszu, ale w rzeczywistości wpychają woskowinę do środka, zamiast ją usuwać. Dlatego lepiej jest zmieszać spirytus do nacierania z octem spirytusowym i zanurzyć w mieszance patyczek. Następnie wlać kroplę do ucha, a woskowina sama wysunie się na zewnątrz.

Środek na wszy
Spirytus skażony wlewamy do butelki ze spryskiwaczem i dodajemy do niego kilka kropli olejku lawendowego. Następnie spryskujemy taką miksturą skórę głowy. Czeszemy włosy grzebieniem, aby pozbyć się martwych pasożytów.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Podczas zimy twoja skóra wymaga szczególnej troski. Bywa delikatna, zaczerwieniona i przesuszona, ponieważ reaguje na...
Jak chronić skórę w zimie?
Podczas zimy twoja skóra wymaga szczególnej troski. Bywa delikatna, zaczerwieniona...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt