Fitness po czterdziestce - pożegnaj się z szeroką talią

_paula_ - specjalista Tipy.pl
1 z 5
Kobieta po 40. roku życia rozumie wyzwania, które stawia przed nią bycie w tej grupie wiekowej. Twoja talia może być na tyle uparta, że mimo regularnych ćwiczeń oraz dobrego odżywiania, nadal się poszerza. Co więc powinna zrobić kobieta, która chce pozostać w dobrym zdrowiu? Niestety nie ma na to magicznej formuły, jednak jest nadzieja dzięki, której nie stracisz poczucia pewności siebie.



Jak zrzucić wagę


Zrzucenie wagi w określonych miejscach może okazać się trudne, jednak istnieje kilka ćwiczeń, które mogą napiąć mięśnie. Co więcej, jeśli pozbędziesz się tłuszczu, to wpłynie to również na problematyczne miejsca, przez co uzyskasz wymarzoną sylwetkę. Większość kobiet po 40. roku życia zaczyna przybierać na wadze w dolnych częściach ciała. Jeśli jesteś jedną z nich, to mamy dla ciebie kilka sekretów, które pomogą ci poznać sekrety i źródła młodości.
1
Porzuć praktykę chodzenia na bieżni

Jeśli wszystko co robisz, to bieganie na bieżni lub innym podobnym urządzeniu, to jak najszybciej porzuć ten nawyk. Zamiast tego spróbuj przestawić się na inne ćwiczenia spalające tłuszcz. Kluczem do osiągnięcia sukcesu jest zamiana treningu cardio na intensywne sesje ćwiczeń takich jak przysiady z wyskokiem, bieg w miejscu czy pajacyki.

Trening siłowy
Jeśli chcesz pozbyć się tłuszczu, to bez wątpienia powinnaś wprowadzić trening odpornościowy do swojego grafiku ćwiczeń. Celem w tym wypadku, idąc za powiedzeniem "Prawdziwe kobiety mają mięśnie", jest przyrost masy mięśniowej. Przekonanie, że nasz metabolizm zmniejsza się wraz z wiekiem jest niczym innym jak przesądem. Nie musisz zmieniać swojego treningu, wystarczy że dobierzesz odpowiedni trening siłowy, który pozwoli ci zrzucić wagę najszybciej, jak to tylko możliwe.
2
Mity na temat diet

Zapoznaj się z realiami dotyczącymi diety, zanim przejdziesz na jej rygorystyczną wersję. Mogłaś słyszeć, że dieta wegańska, w której nie ma takich produktów jak mięso, ryby oraz jajka pomaga w pozbyciu się nadwagi, jednak nie jest to najlepsze rozwiązanie dla osób w twoim wieku. Oto kilka rzeczy, które powinnaś wiedzieć o dietach.
3
Kiedy nie osiągniesz rezultatów diety

Złej diety nie da się zrekompensować nadmiernymi treningami. Oznacza to, że niezależnie od tego, jak intensywny będzie twój trening, jeśli spożywasz nieodpowiednie produkty i źle się odżywiasz, to nie osiągniesz upragnionych rezultatów. Poprawa problematycznych miejsc będzie wtedy odległym marzeniem.

Zła dieta może prowadzić do tycia
Restrykcyjna dieta może okazać się dobrym sposobem na przytycie. Jeśli drastycznie zmniejszysz ilość spożywanych kalorii, to może to spowodować zwolnienie metabolizmu, co w rezultacie będzie skutkowało odkładaniem się większej ilości tłuszczu. Doprowadzi to do tego, że staniesz się chorowita i nieszczęśliwa z powodu swojego ciała.
4
3 wskazówki co do sposobu odżywiania:
Spożywaj przynajmniej 5-6 małych i lekkich posiłków dziennie. Dzięki temu nie będziesz ani głodna, ani przejedzona.
Włącz białko do każdego posiłku. Dzięki temu ustabilizujesz poziom cukru.
Zmniejsz ilość przyjmowanych węglowodanów skrobiowych i zwiększ ilość węglowodanów zawierających błonnik. Powiedz "Nie" rafinowanemu cukrowi oraz spożywaj więcej warzyw.

Jak utrzymać wymarzoną sylwetkę
Przede wszystkim pamiętaj jednak o tym, że spalanie tłuszczu i ćwiczenia, to nie są zagadnienia naukowe i wymagają silnej woli, chęci oraz poświęcenia. Jeśli jesteś kobietą po 40. roku życia, to stosując się do powyższych taktyk, możesz utrzymać odpowiednią sylwetkę.
Strona 1 z 5

Powiązane porady

Siłownia
jędrne pośladki
taniec

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane

Twój e-mail nie będzie widoczny na stronie