Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Włosy > Pielęgnacja włosów > 4 wskazówki dla zdrowych włosów prosto z Indii

4 wskazówki dla zdrowych włosów prosto z Indii

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Świat od dawna podziwia kobiety z Indii za ich grube, lśniące i zdrowe włosy, które na zdjęciach są zawsze rozpuszczone lub uczesane w grube warkocze. Inne kultury również chciały wygrać na takiej genetycznej loterii, bazując na stwierdzeniu, że nie można uzyskać takiego efektu bez drogich produktów z dużą ilością związków chemicznych. Jednak mamy dobre wieści! Znamy kilka sekretów, które sprawiają, że indyjskie kobiety mają tak zdrowe włosy!
1
Zróżnicowana i zbilansowana dieta
Pierwsza wskazówka: dostarcz swojemu organizmowi, to czego włosy potrzebują do wzrostu. Zróżnicowana i zbilansowana dieta, w której znajdziemy białko i zdrowe tłuszcze jest niezbędnym elementem! Kiedy w twoim jadłospisie brakuje białka, to włosy nie mają budulca, co może skutkować tym, że stają się one cieńsze i wypadają.
Piękne włosy i cienka talia
Dieta uboga w zdrowe tłuszcze może prowadzić do wysuszenia skóry głowy i matowych włosów. Tradycyjna Indyjska dieta oferuje różnorodność produktów bogatych w witaminy, owoce, warzywa, przyprawy zawierające antyoksydanty, chude mięso oraz zdrowe oleje do gotowania, które nie tylko dodają potrawom smaku, lecz także dostarczają włosom wszystkiego, czego potrzebują do wzrostu.
Ponadto, zróżnicowana dieta posiada jeszcze wiele innych korzyści, takich jak zwiększenie poziomu energii oraz zmniejszenie się obwodu talii.
2
Nie myj włosów codziennie
Druga wskazówka: nie myj włosów codziennie szamponami, które są pełne związków chemicznych. Zwykłe kosmetyki pozbawiają włosy naturalnych olejków, które chronią je oraz skórę głowy. Są one również odpowiedzialne za to, że włosy są lśniące i mocne. Rób kilkudniowe przerwy od mycia włosów i używaj szamponów, które są naturalne i delikatne. Alternatywą mogą być domowe kosmetyki ze skórek cytrusów lub Indyjskiego agrestu, a także mydło kastylijskie. Domowy szampon może przynieść dużą korzyść kobietom, które chcą, aby ich włosy były zdrowe.
3
Stosuj odżywki do włosów
Trzecia wskazówka: używaj odżywek do włosów. Suche kosmyki łatwo się łamią, są matowe i szorstkie. Aby wyglądały one najlepiej, jak się da i były chronione przed czynnikami zewnętrznymi, musisz je dokładnie nawilżać.
Indyjskie kobiety według tradycji używały oleju kokosowego lub oleju z nasion sezamu, czasami połączone z ziołami, kwiatami lub nasionami, które wcierały w skórę głowy i włosy. Możesz wypróbować kilka olejków, naparów lub domowych odżywek i zobaczyć, które najlepiej działa na twoje włosy.
4
Postaw na sprawdzone, domowe produkty

Dodatkowa rada: używanie domowych produktów będzie nie tylko dobre dla twoich włosów, lecz także dla twojego budżetu. Nie będziesz musiała kupować kosmetyków, które naprawią, to zepsuły inne pozbawiając włosy naturalnej ochrony.

Wystarczy odrobina wysiłku
Aby mieć piękne włosy trzeba poświęcić im mnóstwo czasu, jednak nie jest to coś nieosiągalnego. Dostarczając organizmowi składników odżywczych, używając delikatnych szamponów, nawilżając włosy olejkami oraz naturalnymi odżywkami, a także stosując delikatne farby można poprawić kondycję kosmyków. Dzięki zastosowaniu podanych wskazówek i metod twoje włosy będą zdrowsze i bardziej lśniące niż kiedykolwiek.
Pamiętaj, nie trzeba wcale wygrać losu na genetycznej loterii!
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Regularne mycie włosów, stosowanie odżywek czy maseczek to standardowe procedury w pielęgnacji włosów i dbaniu o ich...
Co jeść, żeby mieć piękne włosy?
Regularne mycie włosów, stosowanie odżywek czy maseczek...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt