7 napojów, które oczyszczą twoją wątrobę i będą spalać tłuszcz

AlicjaAlicja - specjalista Tipy.pl
3 z 6
Herbata z rumianku
Wielu z nas uwielbia herbatę z rumianku i pija ją niemal każdego dnia. Z pewnością wiesz, że herbata z rumianku posiada charakterystyczny, gorzki smak. Dzieje się tak za sprawą związku chemicznego - seskwiterpenu laktonowego. Związek ten jest w stanie wspierać wątrobę w procesach detoksykacji. Wielu naukowców na całym świecie twierdzi, że rumianek posiada właściwości uspokajające, które wyciszają organizm i przyczyniają się do poprawy jakości snu. To niesamowicie zdrowe zioło posiada także właściwości przeciwzapalne, które zwalczają zaawansowane i ciężkie zapalenia, powodujące podwyższenie poziomu toksyn w naszych organizmach.

Woda cytrynowa
Woda cytrynowa jest produktem niebywale zdrowym i każdy powinien ją spożywać codziennie. Wielu z was pewnie słyszało o ilości naturalnych suplementów i minerałów zawartych w wodzie cytrynowej oraz o tym, jak działa na nasze ciało. Uważaj jednak na to, co kupujesz i staraj się wybierać takie cytryny, które nie były poddawane ekspozycji na pestycydy.
Picie wody cytrynowej przed snem
Picie wody cytrynowej przed snem jest bardzo dobrym rozwiązaniem. Podczas gdy smacznie śpisz, ona pomaga twojemu organizmowi pozbyć się nadmiaru szkodliwych substancji. Według ekspertów, najlepsza jest ciepła woda cytrynowa. Zimne napoje mogą natomiast spowodować szok w twoim organizmie i odebrać składowane w nim ciepło.
« Poprzednia Strona 3 z 6

Powiązane porady

oznaki anemii
ćwiczenia fizyczne i zdrowa dieta
zbyt duży apetyt

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane