7 napojów, które oczyszczą twoją wątrobę i będą spalać tłuszcz

AlicjaAlicja - specjalista Tipy.pl
4 z 6
Owoce jujuby pospolitej
Czy słyszałeś kiedykolwiek o jujubie bądź próbowałeś jej owoce? Jujuba jest pochodzącym z Chin ziołem, które mocno wspomaga twoją wątrobę i pomaga organizmowi w procesie detoksykacji. Pomaga także w spalaniu tłuszczu. Jesteśmy pewni, że będziesz pozytywnie zaskoczony wiedząc, że ten owoc pozwoli ci także się wyciszyć, obniży twój poziom stresu i zapewni sen dobrej jakości, co sprawi, że twoja wątroba będzie mogła efektywnie pracować. Jujuba korzystnie wpływa tez na śledzionę i trzustkę. W chińskiej medycynie ludowej te dwa organy są uważane za wspomagające wątrobę i jej procesy.

Ziarna lotosu
Lotos jest kolejnym ziołem stosowanym w medycynie dalekiego wschodu. W Chinach zioło to znane jest, jako LianZi. Lotos może być używany jako wieczorna herbata stosowana przed snem. Jest on niesamowicie skuteczny w zwalczaniu stresu, lęków i gonitwy myśli, które często utrudniają spokojny sen. Pozwoli ci się nie tylko uspokoić, jest w stanie również obniżyć poziom pulsu. Do herbaty z lotosu można dodać także lawendę, gdyż posiada ona podobne właściwości i także przyczynia się do wyciszenia.
« Poprzednia Strona 4 z 6

Powiązane porady

oznaki anemii
ćwiczenia fizyczne i zdrowa dieta
zbyt duży apetyt

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane