7 napojów, które oczyszczą twoją wątrobę i będą spalać tłuszcz

AlicjaAlicja - specjalista Tipy.pl
5 z 6
Herbata różana
Róża prócz swojego pięknego wyglądu jest także lekiem. Od stuleci kojarzy się ona z emocjami, bo jej płatki przypominają serce. Wielu ludzi twierdzi, że jest symbolem miłości. Powinieneś również wiedzieć, że róża wspaniale wpływa na przepływ energii przez ciało i posiada właściwości przeciwdepresyjne. Przyczynia się też do poprawy jakości snu, a co za tym idzie, wpływa pozytywnie na oczyszczającą pracę wątroby. Herbata różana poprawia również krążenie krwi. Dzięki zawartości związku chemicznego – taniny, jest silnym preparatem usuwającym toksyny z naszego organizmu, ponieważ poprawia przepływ płynów przez ciało.
Miętowa herbata
Wśród czytelników tego artykułu z pewnością jest wielu smakoszy miętowej herbaty. Naukowcy twierdzą, że miętowa herbata jest bardzo pomocna w leczeniu wielu dolegliwości zdrowotnych. Wpływa między innymi na trawienie, dzięki zawartości niezbędnych organizmowi substancji, takich jak mentol i menton. Miętowa herbata dzięki swoim właściwościom niweluje uczucie przejedzenia, które często utrudnia zasypianie. Mięta zawarta w herbacie pomaga również wątrobie w usuwaniu zbędnych toksyn.
« Poprzednia Strona 5 z 6

Powiązane porady

oznaki anemii
ćwiczenia fizyczne i zdrowa dieta
zbyt duży apetyt

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane