7 napojów, które oczyszczą twoją wątrobę i będą spalać tłuszcz

AlicjaAlicja - specjalista Tipy.pl
6 z 6
Herbata owsiana
Czy wiesz, że istnieje herbata z owsa? Naukowcy twierdzą, że ten napój dostarcza naszemu ciału wiele potrzebnych mikroelementów. Dzieje się tak, dlatego, że herbata owsiana zawiera mnóstwo witamin, minerałów a nawet białek zwanych aweninami, które są pomocne w pierwszej oraz drugiej fazie detoksykacji organizmu. Ponadto, herbata owsiana jest wspaniałym środkiem uspokajającym, który pozwala nam się wyciszyć i uspokoić emocje. Jest też środkiem wpływającym na regenerację komórek nerwowych.
Pij więcej wody
Pamiętaj także, aby każdego dnia wypijać wiele wody i innych płynów. Zapewnienie sobie zdrowego snu jest również niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania. Najkorzystniej dla ciebie będzie kłaść się przed 23, a jeśli to za wcześnie, to staraj się nigdy nie przekraczać godziny pierwszej w nocy. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zmiana zegara biologicznego to ciężki proces, więc staraj się regulować go delikatnie, poprzez kładzenie się o tej samej godzinie, wcześniejszej o godzinę, góra dwie i kontynuowanie nawyku wcześniejszego kładzenia się spać przez cały tydzień. Pamiętaj również, że twój organizm potrzebuje czasu, aby przestawić się na nowy tryb życia i dostosować, dlatego nie obciążaj go zbyt mocno. Mamy nadzieję, że przedstawione w artykule rady przyczynią się do oczyszczenia twojego organizmu i poprawy samopoczucia.

Powiązane porady

oznaki anemii
ćwiczenia fizyczne i zdrowa dieta
zbyt duży apetyt

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane