Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Pokarmowego > 10 ważnych sygnałów organizmu, których nie należy ignorować

10 ważnych sygnałów organizmu, których nie należy ignorować

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Rozpoznawanie komunikatów wydawanych przez organizm jest niebywale pomocne w diagnozowaniu wielu dolegliwości. W poniższym artykule zostanie przedstawione kilka oznak, których nie należy nigdy ignorować. Niektóre mogą wydawać się niegroźne, ale pamiętaj, że nie zwracanie na nie uwagi może doprowadzić do poważnych konsekwencji. Słabe włosy i paznokcie Kiedy w twoim ciele występują niedobory wapnia i witaminy C, oznaką tego będą wypadające włosy i kruszące się paznokcie. Także problemy z tarczycą mogą objawiać się takimi oznakami.
1
Zwiększony apetyt na słodycze
Menopauza, infekcje grzybicze, problemy z tarczycą i przemęczenie często objawiają się znacznym pociągiem do słodkości.

Zdenerwowanie, skurcze nóg i problemy ze snem
Kiedy twoje ciało cierpi na braki magnezu i potasu, mogą pojawić się wyżej wymienione problemy. Aby pozbyć się dolegliwości, dodaj do swojej diety więcej szpinaku, kapusty i migdałów. Także słonecznik okaże się tutaj bardzo pomocny.

Sucha skóra
Jeśli twoja skóra jest ciągle sucha, a do tego odczuwasz uciążliwe swędzenie, może to oznaczać, że organizm sygnalizuje zbyt wysokie ciśnienie krwi, problemy z nerkami lub zaburzenia hormonalne. Pamiętaj jednak, że sucha skóra nie zawsze oznacza te dolegliwości. Uczucie suchości może sygnalizować niedobory minerałów i witamin. Pozbędziesz się problemu spożywając więcej warzyw, orzechów oraz ryb.
2
Pociąg do kwaśnego jedzenia
Silne zachcianki na kwaśne jedzenie mogą świadczyć o tym, że twoja wątroba i pęcherzyk żółciowy potrzebują więcej kwasów do prawidłowego działania. Cytryny i żurawina dodane do diety pomogą rozwiązać problem.

Potrzeba jedzenia surowych rzeczy
Kiedy masz problemy z wątrobą bądź układem trawiennym, twój organizm może ci to sygnalizować poprzez potrzebę spożywania surowych rzeczy. Jedzenie takiego pożywienia pomoże zwalczyć ci bóle brzucha i zlikwiduje skurcze mięśni.
3
Słone jedzenie
Zachcianki na słone jedzenie mogą świadczyć o potrzebie organizmu na wyrównanie poziomu sodu, który zawiera potrzebny ciału jod.

Zwiększone zapotrzebowanie na owoce morza
Podobnie jak słone jedzenie może świadczyć o niedoborach jodu.

Sucha skóra na łokciach
Kiedy twoje ciało cierpi na niedobory witaminy A oraz C może to objawiać suchą skórą na łokciach. Pozbędziesz się problemu, jeżeli będziesz spożywać więcej warzyw i owoców. Najlepszymi będą pomarańcze, marchewki, morele i dynie.

Krwawiące dziąsła
Silne niedobory witaminy C mogą objawiać się krwawieniem dziąseł.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Istnieje wiele koncepcji dotyczących zdrowego jedzenia, które, powtarzane w wielu źródłach, wydają się prawdziwe....
5 mitów na temat zdrowego jedzenia
Istnieje wiele koncepcji dotyczących zdrowego jedzenia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt