Moringa - ziele, które niszczy raka i hamuje cukrzycę

AlicjaAlicja - specjalista Tipy.pl
3 z 5
Silne i zdrowe kości
Moringa posiada właściwości, które są w stanie korzystnie wpływać na tkankę kostną. Roślina ta zawiera sporo żelaza i wapnia, które nie tylko pomagają chronić kości, ale również je wzmacniają. Ta ostatnia właściwość - co podkreślają eksperci - jest szczególnie ważne dla dzieci w okresie dorastania. Pamiętaj że zdrowe kości dadzą ci więcej siły.

Zawiera składniki zapobiegające nowotworom
Moringa zawiera sporo przeciwutleniaczy, które pomagają zwalczać szkodliwe, wolne rodniki. Te same związki posiadają właściwości zapobiegające rozwojowi komórek rakowych.
Przykładami są między innymi beta-karoten i witamina C. zawierają one związki, znane pod nazwami kwas chlorogenowy oraz kwercetyna. Mają one zdolność zwalczania wolnych rodników.
Właściwości przeciwnowotworowe moringi chronią głównie przed guzami i rozwojem komórek rakowych.
« Poprzednia Strona 3 z 5

Powiązane porady

Leczenie cukrzycy
biała fasola mąka
poziom cukru

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Di
05.06.2017
Tak, ile wspaniałych ziół, warzyw, owoców mamy w Polsce.
- nick
05.06.2017
niszczy raka a ludzie dalej umierają w bólach
Wierny
05.06.2017
Gdybym miał jeść tylko jedną malutką porcję wszystkiego co mnie od czegoś ma uchronić, coś wyleczyć, coś uzupełnić, czy coś oczyścić, czy odmłodzić to bym z kuchni nie wychodził! Oczywiście w kuchni musiałby być telewizor zeby się móc dowiedzieć z niej o kolejnych super cudownych specyfikach. które już nie są suplementami diety, które były modne jak wchodziły na rynek, ale lekami!