Moringa - ziele, które niszczy raka i hamuje cukrzycę

AlicjaAlicja - specjalista Tipy.pl
4 z 5
Zwalcza bóle głowy
Będziecie pewnie zaskoczeni, ale ta roślina potrafi również zwalczać bóle głowy. Wystarczy wziąć korzeń moringi i wycisnąć z niego soki. Następnie połączyć sok z cukrem trzcinowym i wypić. W niedługim czasie otrzymasz znaczną ulgę od bóli głowy.

Pozbądź się problemów ze wzrokiem
Moringa pomoże ci zwalczyć wiele problemów ze wzrokiem, między innymi zapalenie spojówek. Przygotowanie miksturki jest bardzo proste. Wystarczy, że zetrzesz parę liści, a następnie otrzymaną pastę nałożysz na oczy. Dodając do mieszanki miód, otrzymasz wspaniałą pomoc w leczeniu zapaleń rogówki. Moringa leczy również opuchnięte oczy.

Wyrównuje poziom cukru we krwi
Moringa w naturalny sposób przyczynia się do wyrównywania poziomu cukru we krwi. Jest to bardzo ważne, ponieważ ten ostatni przyczynia się do powstania wielu chorób, między innymi tych związanych z sercem. Ostatnie badania pokazują, że moringa obniża poziom cukru. Przeprowadzono je zarówno na ludziach, jak i zwierzętach. Badając grupę 30 kobiet, stwierdzono, że u tych, które spożywały moringę, poziom cukru obniżył się o 13,5% w ciągu trzech miesięcy.
« Poprzednia Strona 4 z 5

Powiązane porady

cukrzyca
Wpływ cukru na organizm
kiszona kapusta

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

Di
05.06.2017
Tak, ile wspaniałych ziół, warzyw, owoców mamy w Polsce.
- nick
05.06.2017
niszczy raka a ludzie dalej umierają w bólach
Wierny
05.06.2017
Gdybym miał jeść tylko jedną malutką porcję wszystkiego co mnie od czegoś ma uchronić, coś wyleczyć, coś uzupełnić, czy coś oczyścić, czy odmłodzić to bym z kuchni nie wychodził! Oczywiście w kuchni musiałby być telewizor zeby się móc dowiedzieć z niej o kolejnych super cudownych specyfikach. które już nie są suplementami diety, które były modne jak wchodziły na rynek, ale lekami!