Węgiel aktywny kolejnym cudownym produktem pielęgnacyjnym?

AlicjaAlicja - specjalista Tipy.pl
2 z 5
Co to jest węgiel aktywowany i jak działa
Ale od początku. Co to właściwie jest węgiel aktywowany i jak działa? To zwyczajny chemiczny węgiel, który jest poddawany takim procesom, w których na jego powierzchni tworzą się maleńkie pory, które idealnie pochłaniają i zamykają w sobie jednocześnie neutralizując toksyny, a także zanieczyszczenia. Węgiel aktywowany jest w pełni bezpieczny i niezwykle skuteczny w leczeniu zatruć. Można kupić go w każdej aptece bez recepty, zarówno w postaci kapsułek z proszkiem, jak i zwykłych tabletek.

Sześć sposobów wykorzystania węgla aktywowanego

1. Detoks i oczyszczanie
Korzystanie z węgla aktywnego do detoksykacji i oczyszczania organizmu jest bezpiecznym i delikatnym sposobem, pomagającym organizmowi pozbyć się toksyn, które do organizmu pokarmowego dostały się z otaczającego nas środowiska jak i żywności. Toksyny odkładają się wewnątrz przewodu pokarmowego i w tkankach naszego ciała, a w miarę upływu czasu ich stężenie rośnie. Istnieje wiele sposobów na detoksykację organizmu, ale oczyszczanie węglem aktywowanym jest naprawdę bardzo proste.

Wystarczy przyjmować 2 do 3 porcje (30 g ) węgla aktywnego dwa razy w tygodniu. Można wziąć je w formie tabletek lub użyć proszku wymieszanego z sokiem lub herbatą. Pamiętaj, aby unikać niezdrowej żywności i napojów w dniach, w których stosujesz węgiel, ponieważ niezdrowe substancje w nich zawarte zużyją właściwości węgla, a toksyny odłożone w tkankach pozostaną na swoim miejscu.
« Poprzednia Strona 2 z 5

Powiązane porady

powiększanie piersi
pielęgnacja dłoni
kąpiel w wannie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane