Węgiel aktywny kolejnym cudownym produktem pielęgnacyjnym?

AlicjaAlicja - specjalista Tipy.pl
4 z 5
3. Lekarstwo na wzdęcia

Lekarze od wieków zalecają swoim pacjentom stosowanie węgla aktywowanego do leczenia różnych objawów niestrawności. Wzdęcia czyli nagromadzenie gazów wielu z nas doświadcza po zjedzeniu niektórych rodzajów ciężkostrawnych pokarmów. Można się ich jednak szybko pozbyć stosując tabletkę węgla aktywowanego! Jest to tańsza i bezpieczniejsza alternatywa niż wiele popularnych leków, które regularnie reklamowane są zarówno w telewizji jak i internecie.

4. Pielęgnacja skóry
Wykorzystaj węgiel aktywowany, aby utrzymać skórę w odpowiedniej formie. Będzie gładka, nawilżona i dokładnie oczyszczona z zaskórników. Wszystko dzięki maseczce z węglem aktywowanym, która pomoże “wyciągnąć” toksyny, zanieczyszczenia i bakterie z porów skóry, dzięki czemu ma ona świeży, i młodzieńczy wygląd każdego dnia!

Aby przygotować maseczkę, po prostu zmieszaj równe części aktywowanego sproszkowanego węgla, żelu z aloesu (zapewni działanie kojące dla skóry), olejku z drzewa herbacianego (o silnych właściwościach antybakteryjnych) oraz wody, aż mieszanina będzie miała gładką, gęstą konsystencje pasty. Nałóż maseczkę na twarz i pozostaw na około 30 minut, a następnie spłucz ciepłą wodą.
« Poprzednia Strona 4 z 5

Powiązane porady

powiększanie piersi
opalanie się na słońcu
jędrna skóra po odchudzaniu

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane