Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Węgiel aktywny kolejnym cudownym produktem pielęgnacyjnym?

Węgiel aktywny kolejnym cudownym produktem pielęgnacyjnym?

Stopień trudności: łatwe
, ekspert Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
W świecie urody istnieje wiele produktów naturalnych, które zasługują na szczególną uwagę i są cenione przez kobiety na całym globie. W naturalnej pielęgnacji olej kokosowy od dawna uważany jest za niekwestionowanego lidera, a wszystko ze względu na niezliczone korzyści, które oferuje i jego możliwości wykorzystania. W ostatnich latach jego popularność stała się jeszcze większa, kobiety nie wyobrażają sobie pielęgnacyjnej rutyny bez oleju kokosowego. Co węgiel aktywny ma wspólnego z olejkiem kokosowym i czy ma szansę stać się kolejnym hitem w naturalnej pielęgnacji urody?

Węgiel aktywny doceniono już w starożytnym Egipcie
Oczywiście węgiel aktywowany jako produkt stosowany dla zdrowia i pielęgnacji urody nie jest nowym odkryciem. Starożytni Egipcjanie używali go do adsorbowania nieprzyjemnych zapachów i wydzielin, które pojawiały się na otwartych ranach, a także leczyli za jego pomocą wszelkie problemy żołądkowo-jelitowe!
Obecnie węgiel aktywowany znacznie zyskuje na popularności. W dzisiejszych czasach, gdy ludzie coraz bardziej zdają sobie sprawę z niebezpieczeństwa stosowania chemicznych kosmetyków, z toksycznymi dodatkami, szukamy naturalnych rozwiązań. Węgiel aktywowany ma niesamowitą ilość zastosowań dla wielu problemów zdrowotnych i pielęgnacyjnych, a także może być używany w sytuacjach awaryjnych, jak i w regularnej, codziennej pielęgnacji. Ma zatem szansę stać się hitem na miarę olejku kokosowego. Oto jedynie kilka z możliwości jego wykorzystania:
1
Co to jest węgiel aktywowany i jak działa
Ale od początku. Co to właściwie jest węgiel aktywowany i jak działa? To zwyczajny chemiczny węgiel, który jest poddawany takim procesom, w których na jego powierzchni tworzą się maleńkie pory, które idealnie pochłaniają i zamykają w sobie jednocześnie neutralizując toksyny, a także zanieczyszczenia. Węgiel aktywowany jest w pełni bezpieczny i niezwykle skuteczny w leczeniu zatruć. Można kupić go w każdej aptece bez recepty, zarówno w postaci kapsułek z proszkiem, jak i zwykłych tabletek.

Sześć sposobów wykorzystania węgla aktywowanego

1. Detoks i oczyszczanie
Korzystanie z węgla aktywnego do detoksykacji i oczyszczania organizmu jest bezpiecznym i delikatnym sposobem, pomagającym organizmowi pozbyć się toksyn, które do organizmu pokarmowego dostały się z otaczającego nas środowiska jak i żywności. Toksyny odkładają się wewnątrz przewodu pokarmowego i w tkankach naszego ciała, a w miarę upływu czasu ich stężenie rośnie. Istnieje wiele sposobów na detoksykację organizmu, ale oczyszczanie węglem aktywowanym jest naprawdę bardzo proste.

Wystarczy przyjmować 2 do 3 porcje (30 g ) węgla aktywnego dwa razy w tygodniu. Można wziąć je w formie tabletek lub użyć proszku wymieszanego z sokiem lub herbatą. Pamiętaj, aby unikać niezdrowej żywności i napojów w dniach, w których stosujesz węgiel, ponieważ niezdrowe substancje w nich zawarte zużyją właściwości węgla, a toksyny odłożone w tkankach pozostaną na swoim miejscu.
2
2. Zatrucia pokarmowe i lekarstwo na kaca
Jeśli jesteś w nagłej potrzebie i szukasz lekarstwa na zatrucie pokarmowe lub sposobu na tak zwany "zespół dnia poprzedniego" czyli kolokwialnie mówiąc na kaca, spróbuj zastosować węgiel aktywowany. Pochłonie on toksyny powodujące zatrucie pokarmowe. Efekt detoksykacji pomoże złagodzić twoje dolegliwości szybko i bezpiecznie.

Jeśli chodzi o kaca, węgiel aktywowany nie można oczyścić organizm bezpośrednio z alkoholu, może jednak pomóc zneutralizować siarczany, cukry i inne liczne substancje chemicznych znajdujące się w typowych alkoholach, a które powodują nieprzyjemne dolegliwości!
3
3. Lekarstwo na wzdęcia

Lekarze od wieków zalecają swoim pacjentom stosowanie węgla aktywowanego do leczenia różnych objawów niestrawności. Wzdęcia czyli nagromadzenie gazów wielu z nas doświadcza po zjedzeniu niektórych rodzajów ciężkostrawnych pokarmów. Można się ich jednak szybko pozbyć stosując tabletkę węgla aktywowanego! Jest to tańsza i bezpieczniejsza alternatywa niż wiele popularnych leków, które regularnie reklamowane są zarówno w telewizji jak i internecie.

4. Pielęgnacja skóry
Wykorzystaj węgiel aktywowany, aby utrzymać skórę w odpowiedniej formie. Będzie gładka, nawilżona i dokładnie oczyszczona z zaskórników. Wszystko dzięki maseczce z węglem aktywowanym, która pomoże “wyciągnąć” toksyny, zanieczyszczenia i bakterie z porów skóry, dzięki czemu ma ona świeży, i młodzieńczy wygląd każdego dnia!

Aby przygotować maseczkę, po prostu zmieszaj równe części aktywowanego sproszkowanego węgla, żelu z aloesu (zapewni działanie kojące dla skóry), olejku z drzewa herbacianego (o silnych właściwościach antybakteryjnych) oraz wody, aż mieszanina będzie miała gładką, gęstą konsystencje pasty. Nałóż maseczkę na twarz i pozostaw na około 30 minut, a następnie spłucz ciepłą wodą.
4
6. Filtracja wody
Oczyszczające i detoksykujące korzyści wynikające ze stosowania węgla aktywowanego mogą być użyte również do oczyszczania wody. Pestycydy, toksyny i inne niepożądane substancje chemiczne mogą zanieczyszczać zwykłą wodę z kranu. Aby przystosować ją do użytku, warto przepuścić ją przez filtr węglowy, który zwiąże niepożądane substancje i oczyści wodę. Istnieje wiele niedrogich i łatwych w obsłudze systemów filtracji wykorzystujących węgiel aktywowany. Koszty nie są wysokie, a korzyści z ich stosowania niewątpliwie warte takiej ceny.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Czasami zdarzają nam się wielkie wyjścia (bal, sylwester, urodziny itp.). Wówczas pragniemy wyglądać perfekcyjnie i...
Jak przygotować się na wielkie wyjście?
Czasami zdarzają nam się wielkie wyjścia (bal, sylwester...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt