Tutaj jesteś: Zdrowie > Choroby i Leczenie > Choroby Układu Krążenia > Jak leczyć żylaki w naturalny sposób?

Jak leczyć żylaki w naturalny sposób?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Żylaki są poważnym problemem, z którym walczy wiele kobiet na całym świecie. Schorzenie to ma nie tylko charakter estetyczny, ale może również powodować wiele dolegliwości. Żylaki są spowodowane osłabieniem naczyń krwionośnych, rozciągających się pod wpływem krwi, która z dużym ciśnieniem napiera na ścianki żył, powodując ich poszerzenie. W efekcie nie wracają one do swojego pierwotnego stanu. Żylaki pojawiają się u osób, które stoją lub siedzą przez długi czas, mają słabe mięśnie nóg, prowadzą siedzący tryb życia oraz zmagają się z kłopotami z zastawkami.
1
Jak złagodzić ból
Wielu lekarzy nie słyszało o tym nietypowym przepisie, który pozwala załagodzić ból. Żylaki najczęściej rozwijają się u osób starszych, jednak od pewnego czasu problem ten dotyczy kobiet i mężczyzn w młodym wieku. U kobiet żylaki najczęściej spowodowane są niewygodnym obuwiem na wysokim obcasie, które powodują obciążenie stawów i mięśni. Wszystko co powoduje niepotrzebne naprężenia nóg, może niestety wiązać się z uciążliwym bólem.
Postaw na odpowiednią dietę
Są pewne składniki, które warto umieścić w swojej diecie, aby pomóc zapobiegać powstawaniu żylaków. Pokarm bogaty w witaminę C oraz białko zwierzęce, może skutecznie zmniejszyć prawdopodobieństwo powstania żylaków. Osoby ze skłonnościami do żylaków powinny koniecznie unikać kwasów tłuszczowych oraz cukru, ponieważ powodują one stany zapalne w organizmie, które mogą przyczynić się do szybszego powstania żylaków.
2
Zrezygnuj z nieodpowiedniego obuwia
Dla osób, które widzą u siebie pierwsze drobne żyłki, zaleca się natychmiastową rezygnacje z niewygodnego obuwia, ograniczenie siedzącego tryb życia oraz rozpoczęcie regularnych treningów, czy to na basenie, czy na siłowni. Niektóre kobiety w sezonie letnim porzucają balerinki na rzecz japonek. Podobno japonki są zdrowe dla nóg, wspomagają krążenie i są bardzo wygodne! W połączeniu z odpowiednią dietą, aktywnością fizyczną oraz tym prostym przepisem na maść, która pomoże uśmierzyć ból, możemy w łatwy sposób pozbyć się problemu.
Do przygotowania maści potrzebne będą tylko trzy składniki, które bez problemu kupisz w sklepie. Oto lista zakupów:
- ocet jabłkowy
- żel z aloesu
- marchewka
Sposób przygotowania:
Bierzemy połowę filiżanki octu jabłkowego i wlewamy do szklanek miseczki. Następnie dodajemy pół filiżanki żelu z aloesu i około pół szklanki drobno posiekanej marchewki. Całość dokładnie mieszamy, do momentu połączenia się wszystkich składników. Możesz oczywiście przygotować maść w dwóch czy nawet trzech porcjach, w zależności od potrzeb.
3
Można śmiało użyć bandaża
Gdy pasta jest już gotowa, nałóż ją na miejsca, na których żylaki są widoczne. W razie potrzeby można śmiało użyć bandaża do owinięcia problematycznych stref. Mieszanina powinna być pozostawiona na skórze przez około 30 minut. Po upływie zalecanego czasu, spłukujemy nogi letnią wodą. Zabieg ten powinien być wykonywany codziennie, aż do momentu kiedy zauważysz znaczną poprawę.

Marchew działa jak przeciwutleniacz
Ta kombinacja składników działa, ponieważ marchew działa jak przeciwutleniacz, który dostarcza składniki odżywcze w głąb naszej skóry. Aloes ma właściwości kojące i może zmniejszyć ból oraz pieczenie. Ocet jabłkowy rozcieńcza krew, co pozwala uniknąć zakrzepów.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (1)

Antoninka - 2017-06-05
Nie daję temu wiary. Żylaki można usunąć wyłącznie operacyjnie.
 
Pękające naczynka i żylaki to problem wielu z nas. Zaniedbane mogą doprowadzić do wielu poważnych dolegliwości. Czy...
Jak zrobić płyn do nacierania żylaków?
Pękające naczynka i żylaki to problem wielu z nas...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt