Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Koreańskie sposoby na piękną i młodo wyglądającą skórę

Koreańskie sposoby na piękną i młodo wyglądającą skórę

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 5 
Koreańskie trendy w dość krótkim czasie opanowały rynek kosmetyków i zyskały dużą popularność wśród kobiet. Pielęgnacja naturalnymi kosmetykami w krajach azjatyckich to coś zupełnie normalnego i większość kobiet nie wyobraża sobie, aby używać produktów na bazie chemicznych substancji. Wiele kobiet w dość późnym wieku zaczyna używać odpowiednich kosmetyków. Przygodę z makijażem zaczynają dopiero, gdy na ich twarzy pojawi się pierwsza zmarszczka lub przebarwienie. Wydaje się, że jest to właściwe podejście, ponieważ przez wiele lat cieszą się naturalną skórą, która promienieje bez użycia żadnych preparatów! Dlatego też, kobiety pochodzące z krajów azjatyckich mogą pochwalić się nieskazitelnie piękną skórą! Nie jest wykluczone, że przestrzegając reguł właściwej pielęgnacji skóry, też będziemy mogły cieszyć się naturalnie piękną cerą. Oto dziesięć kroków prawidłowej pielęgnacji skóry.
1
Wstępne oczyszczanie
Wstępne oczyszczanie przed oczyszczaniem? Pewnie pierwszy raz o czymś takim słyszysz, jednak prawda jest taka, że podwójnie oczyszczanie jest niezwykle popularne. Polega ono na usunięciu większości makijażu z twarzy. Chodzi tu głównie o puder, podkład, cień do powiek, tusz do rzęs, eyeliner oraz inne kosmetyki. Następnie należy użyć kosmetyku do demakijażu, aby usunąć trudno dostępne resztki kosmetyków oraz oczyścić skórę.

Oczyszczanie
Do fazy drugiej oczyszczania śmiało można zastosować kosmetyki na bazie wody, takie jak żele, które dokładnie usuną wszystkie zanieczyszczenia w postaci kurzu, brudu i potu, znajdujące się na powierzchni skóry. Podwójne oczyszczanie jest szczególnie ważne przed pójściem spać, ponieważ zanieczyszczona skóra nie jest w stanie zregenerować się tak dobrze, jak oczyszczona. Dodatkowo, podwójne oczyszczenie daje gwarancję, że cera jest naprawdę czysta i może swobodnie oddychać.
2
Złuszczanie
Złuszczanie skóry, to proces, który ma na celu ściągnięcie porów i usunięcie martwych komórek naskórka, dzięki czemu skóra staje się świeża i promienna. Jednak nie powinniśmy codziennie złuszczać naskórka, szczególnie jeśli skóra jest wrażliwa i podatna na podrażnienia. Zamiast codziennego peelingu, lepiej sprawdzi się przeprowadzenie procesu złuszczania skóry raz na tydzień – to w zupełności wystarczy.

Toner
Ważne jest, aby w procesie oczyszczania skóry zastosować toner, który doprowadzi pH naszej skóry do równowagi. Odpowiednio dobrany kosmetyk pomoże nawodnić skórę, a także sprawi, że cera będzie wyglądała na wiele młodszą.

Nawilżenie
Jest to bardzo istotny krok, którego nie powinniśmy pominąć przy rutynowej pielęgnacji skóry. Nawilżanie to jeden z najlepszych sposobów, aby poprawić koloryt i pozostawić cerę jedwabiście gładką.
3
Ampułki
Podobnie jak serum, ampułki mają za zadanie działać w miejscach, które tego najbardziej potrzebują. Chodzi tu głównie o trądzik, zmarszczki wokół oczu i punktowe przebarwienia.

Maseczki
Właściwie dobrana maseczka to bomba witaminowa dla naszej skóry. Kombinacja różnych składników odżywczych i substancji - odpowiednio dobrana do twojej skóry - to gwarancja natychmiastowego efektu. Używaj maseczki nawilżającej, aby uzupełnić braki w nawilżeniu skóry wywołane na przykład warunkami atmosferycznymi.

Krem pod oczy
Bez względu na to, jak bardzo dbasz o swoją skórę, krem pod oczy się zawsze przyda. Ważne jest, aby wybrać produkt oparty na naturalnych składnikach, które nie spowodują reakcji alergicznych ani podrażnienia oczu. Skóra wokół nich jest bardzo cienka, dlatego też powinniśmy stosować delikatne kremy oparte na naturalnych składnikach.
4
Krem do twarzy
Nawilżający krem do twarzy to idealny sposób, aby dbać o skórę twarzy i szyi. Dzięki swoim właściwościom nawilżającym będzie ona jędrna i gładka przez długi czas. Odpowiednie nawilżenie jest szczególnie ważne zimą, kiedy to nasza cera narażona jest na działanie niekorzystnych warunków atmosferycznych.

SPF
Kluczem do jędrnej, młodo wyglądającej skóry bez zmarszczek jest właściwa ochrona przed promieniowaniem UV. Codzienne stosowanie kremu z filtrem pozwoli przeciwdziałać szkodliwym działaniom promieni słonecznych, a dzięki temu będziemy w stanie zapobiegać zmarszczkom i przebarwieniom.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Nie ma nic lepszego niż domowy krem do twarzy, który jest nie tylko wolny od chemikaliów, ale dodatkowo działa...
Domowy krem do twarzy, który odmłodzi twoją skórę
Nie ma nic lepszego niż domowy krem do twarzy, który...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt