Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Higiena Osobista > Pielęgnacja dłoni i stóp > Jak w naturalny sposób zapobiegać odciskom?

Jak w naturalny sposób zapobiegać odciskom?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Odciski mogą powstawać na stopach i dłoniach, gdzie skóra najbardziej narażona jest na otarcia i uszkodzenia. Nieleczone odciski przysparzają wiele problemów i bólu, a oprócz tego bardzo nieestetycznie wyglądają. Obszar, na którym jest odcisk, jest o wiele bardziej podatny na uszkodzenia, dlatego też należy go chronić, ponieważ byle jaki nacisk spowodowany niewygodnym obuwiem, będzie wywoływał kolejne podrażnienia.

Jak się pozbyć odcisków

Na szczęście, nie trzeba się martwić o okropnie wyglądające odciski, ponieważ są na nie naturalne sposoby! Każdy z nich nie wymaga wielu specjalnych środków, wystarczy tylko kilka podstawowych składników, które pewnie każdy z nas ma w domu. Naturalne sposoby są o wiele bardziej skuteczne, niż sposoby oferowane przez lekarzy. Po pierwsze naturalne sposoby są bezpieczne, nie powodują skutków ubocznych oraz działania niepożądanego. Jeśli więc cierpisz z powodu odcisków, spróbuj genialnego sposobu, który pomoże Ci, pozbyć się problemu raz na zawsze!
1
Chleb i ocet

Połączenie to może wydawać się dość dziwne, jednak jest bardzo skuteczne. Jeśli chcemy szybko pozbyć się odcisku, wystarczy, że użyjemy do tego chleba i octu! Wystarczy namoczyć kromkę białego chleba w miseczce z octem jabłkowym i odczekać, aż cała kromka będzie nasiąknięta. Namoczony chleb sprawi, że skóra na stopie czy dłoni zmiękczy się, a odcisk będzie można bez problemu usunąć. Przed użyciem chleba z octem jabłkowym namocz stopę w ciepłej wodzie i przetrzyj pumeksem, aby usunąć martwy naskórek. Następnie weź namoczoną kromkę chleba i przyłóż do miejsca, w którym znajduje się odcisk. Zabandażuj stopę bawełnianym bandażem lub folią i pozostaw na całą noc. Zdejmij okład rano i sprawdź, czy odcisk się zmniejszył, jeśli nie - powtórz zabieg kolejnego wieczoru.
2
Sok z cytryny

Sok z cytryny zawiera kwas, który czyni cuda jeśli chodzi o zmniejszenie odcisku. Może być on śmiało stosowany do leczenia odcisków na wiele sposobów. Śmiało możemy spróbować wycisnąć sok z cytryny bezpośrednio na odcisk lub przyłożyć nasączony sokiem wacik. W obu przypadkach należy zawinąć stopę bandażem i pozostawić na noc. Kwas cytrynowy zmiękczy skórę i spowoduje, że odcisk zniknie w przeciągu kilku dni.

Olejek rycynowy
Większość olejków jest świetnym rozwiązaniem, jeśli chodzi o pielęgnację suchej skóry. Olejek rycynowy stosowany był od wieków w leczeniu większości problemów skórnych. Może zdziałać cuda, jednak bywa, że cały proces gojenia trwa kilka tygodni. Cienką warstwę olejku nakładamy na powierzchnię skóry i zawijamy bandażem na całą noc. Aby całkowicie pozbyć się problemu, wystarczy regularnie stosować okłady z olejku rycynowego.
3
Sól Epsom

Sól Epsom jest doskonałym sposobem, aby pomóc usunąć martwy naskórek z powierzchni skóry i pozbyć się uporczywych odcisków. Sól powinna być rozpuszczona w gorącej wodzie, a stopa lub dłoń moczona w niej przez co najmniej 10 minut. Sól i woda mogą ułatwić usunięcie odcisku, który po kąpieli da się bez problemu usunąć. Po kąpieli należy użyć pumeksu lub myjki, aby wygładzić skórę całkowicie. Metoda ta, jest najmniej inwazyjną metodą i może być śmiało stosowana nawet kilka razy w miesiącu.

Cebula
Cebula jest naturalnym lekarstwem na wiele dolegliwości i skutecznie może pomóc w walce z odciskiem. Wystarczy tylko namoczyć plater cebuli w occie przez kilka godzin, a następnie przyłożyć nasączony octem plaster do miejsca, w którym znajduje się odcisk i przewiązać to miejsce bandażem. Połączenie cebuli i octu powinno momentalnie pomóc pozbyć się odcisków. Okład należy trzymać przez całą noc, aż do rana.

Aspiryna
Wiele osób może nie zdaje sobie sprawy, że aspiryna jest substancją naturalną. Dzięki jej wielu właściwościom możemy śmiało wykorzystać ją do walki z odciskami. Wystarczy tylko pokruszyć tabletki aspiryny, aby uzyskać z nich proszek i dodać odrobinę wody i soku z cytryny. Gęstą pastę wymieszać i nałożyć na twardy odcisk.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Jeśli dużo chodzisz i sprawia ci to przyjemność, z pewnością miałaś do czynienia z odciskami. Chociaż odciski są...
3 domowe sposoby na odciski
Jeśli dużo chodzisz i sprawia ci to przyjemność, z pewnością miałaś do czynienia...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt