Dwa sprawdzone przepisy na pyszne koktajle

olaa - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Nie ma nic lepszego niż pyszny koktajl przygotowany własnoręcznie, który świetnie smakuje. Organiczne koktajle są świetną propozycją dla osób, które dbają o sylwetkę, ale chcą spróbować czegoś innego. Korzyści, jakie dają nam naturalne soki, są nieocenione! Bez zastanowienia można wymienić co najmniej pięć korzyści, jakie daje nam picie soków. Zaczynając od podniesienia jakości naszej diety, uzupełnieniu niedoborów witamin i minerałów, wprowadzenia do diety warzyw czy owoców, których jemy za mało, kończąc na wzmożonym procesie oczyszczenia się organizmu oraz lepszemu trawieniu. Jednak oprócz tych wszystkich korzyści, jakie dają nam soki, należy zwrócić uwagę na wartościowe składniki koktajli, które śmiało możemy podać na imprezie. Smakowe koktajle z nutą alkoholu są nie tylko smaczne, ale i dużo zdrowsze niż zwykłe drinki.
1
Oprócz tego, że koktajl sam w sobie jest pyszny, dodaje się do niego niewielką ilość octu pitnego o wybranym smaku! Ocet pitny pochodzi z fermentacji owoców i świetnie nadaje się jako dodatek do potraw, sałatek lub spożywany samodzielnie. W tych dwóch przepisach użyjemy octu o smaku hibiskusa oraz cytryny. Dodatkowo do naszego przepisu można wykorzystać inne składniki takie jak: imbir, papryka ostra czy kurkuma.
2
Przepis na koktajl z hibiskusem

Składniki:
- 120 ml octu pitnego o smaku hibiskusa
- 60 ml ginu
- grejpfrut
- rozmaryn
- kostki lodu

Do małej szklanki wrzucamy kilka kostek lodu, dodajemy ocet pitny i gin. Na koniec dekorujemy szklankę rozmarynem i plasterkiem grejpfruta.
3
Przepis na koktajl z nutą cytryny
Składniki:
- ocet pitny o smaku cytryny
- 60 ml czystej wódki
- tymianek
- kostki lodu
Napełniamy wysoką szklankę lodem, następnie dodajemy wódkę i ocet pitny. Wszystkie składniki łączymy ze sobą, a szklankę dekorujemy tymiankiem. Teraz możemy delektować się pysznym smakiem domowych koktajli wykonanych własnoręcznie w bardzo krótkim czasie!
Strona 1 z 4

Powiązane porady

drink Cosmopolitan
Singapore Sling
margarita

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane