Tutaj jesteś: Jedzenie i Picie > Drinki, Napoje, Koktajle, Alkohole > Drinki Alkoholowe > Dwa sprawdzone przepisy na pyszne koktajle

Dwa sprawdzone przepisy na pyszne koktajle

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Nie ma nic lepszego niż pyszny koktajl przygotowany własnoręcznie, który świetnie smakuje. Organiczne koktajle są świetną propozycją dla osób, które dbają o sylwetkę, ale chcą spróbować czegoś innego. Korzyści, jakie dają nam naturalne soki, są nieocenione! Bez zastanowienia można wymienić co najmniej pięć korzyści, jakie daje nam picie soków. Zaczynając od podniesienia jakości naszej diety, uzupełnieniu niedoborów witamin i minerałów, wprowadzenia do diety warzyw czy owoców, których jemy za mało, kończąc na wzmożonym procesie oczyszczenia się organizmu oraz lepszemu trawieniu. Jednak oprócz tych wszystkich korzyści, jakie dają nam soki, należy zwrócić uwagę na wartościowe składniki koktajli, które śmiało możemy podać na imprezie. Smakowe koktajle z nutą alkoholu są nie tylko smaczne, ale i dużo zdrowsze niż zwykłe drinki.
1
Oprócz tego, że koktajl sam w sobie jest pyszny, dodaje się do niego niewielką ilość octu pitnego o wybranym smaku! Ocet pitny pochodzi z fermentacji owoców i świetnie nadaje się jako dodatek do potraw, sałatek lub spożywany samodzielnie. W tych dwóch przepisach użyjemy octu o smaku hibiskusa oraz cytryny. Dodatkowo do naszego przepisu można wykorzystać inne składniki takie jak: imbir, papryka ostra czy kurkuma.
2
Przepis na koktajl z hibiskusem

Składniki:
- 120 ml octu pitnego o smaku hibiskusa
- 60 ml ginu
- grejpfrut
- rozmaryn
- kostki lodu

Do małej szklanki wrzucamy kilka kostek lodu, dodajemy ocet pitny i gin. Na koniec dekorujemy szklankę rozmarynem i plasterkiem grejpfruta.
3
Przepis na koktajl z nutą cytryny
Składniki:
- ocet pitny o smaku cytryny
- 60 ml czystej wódki
- tymianek
- kostki lodu
Napełniamy wysoką szklankę lodem, następnie dodajemy wódkę i ocet pitny. Wszystkie składniki łączymy ze sobą, a szklankę dekorujemy tymiankiem. Teraz możemy delektować się pysznym smakiem domowych koktajli wykonanych własnoręcznie w bardzo krótkim czasie!
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Piwo jest jednym z ulubionych napojów na świecie. Jego historia sięga wielu lat wstecz. Dostępnych jest wiele rodzajów...
Jak zrobić koktajl z piwa?
Piwo jest jednym z ulubionych napojów na świecie. Jego historia sięga wielu lat wstecz...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt