Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Pielęgnacja Skóry > Pielęgnacja skóry > Jak zadbać o skórę i właściwie ją pielęgnować?

Jak zadbać o skórę i właściwie ją pielęgnować?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 4 
Piękna skóra jest symbolem zdrowia, szczęścia i dobrego samopoczucia. Nikomu nie są potrzebne blizny, trądzik przebarwienia i zmarszczki. Mimo tego, że te ostatnie są spowodowane starzeniem się skóry, możemy znacznie zmniejszyć objawy tego procesu. Wielu producentów chwali swoje produkty do pielęgnacji skóry z widocznymi oznakami starzenia, które mają zapobiegać zmarszczkom.

Postaw na naturalne składniki kosmetyków

Niestety, kosmetyki przeciwzmarszczkowe są najczęściej naładowane szkodliwymi substancjami chemicznymi, które są bardzo drogie, a ich działanie jest chwilowe. Dlatego też, warto wybierać kosmetyki, które są wykonane z naturalnych składników, bezpiecznych dla naszej skóry. Często produkty kupione w drogerii powodują reakcje alergiczne, podrażnienia oraz inne problemy ze skórą. Kosmetyki wykonane z naturalnych składników, pozwolą cieszyć się piękną skórą przez długi czas i nie pociągają za sobą żadnych negatywnych skutków. Oto kilka sprawdzonych przepisów na domowe maseczki pielęgnacyjne, które świetnie sprawdzą się w codziennej pielęgnacji.
1
Miód i papaja
Papaja to niezwykły owoc, który ma właściwości odmładzające. Pozwala redukować zmarszczki i przebarwienia powstałe na skórze. Dodatkowo, papaja ma działanie wzmacniające oraz przeciwzapalne, co jest bardzo ważne w przypadku skóry trądzikowej. Jeśli chcesz skorzystać z korzyści, jakie oferuje papaja, wystarczy, że wymieszasz miód z papają i nałożysz maseczkę na twarz i szyję. Maseczkę pozostaw na skórze na 10 minut i spłucz letnia wodą. Już po pierwszym użyciu poczujesz różnicę, ponieważ martwe komórki skóry zostaną usunięte, a skóra będzie miękka i jędrna w dotyku.
Miód i mleko
Połączenie czystego miodu i mleka może pomóc załagodzić zaczerwienienia i podrażnienia skóry. Do wykonania maseczki potrzeba Ci będzie:
- 1 łyżka miodu
- 1 łyżka jogurtu naturalnego lub mleka
Całość należy wymieszać i nałożyć maseczkę na twarz za pomocą wacika. Maseczkę pozostawiamy na 15 minut, a następnie zmywamy ją letnia wodą
2
Miód, cynamon, cytryna i gałka muszkatołowa

Cynamon ma silne działanie antybakteryjne, które pozwoli walczyć z zakażeniem bakteryjnym. Miód i cytryna są również silnymi środkami antybakteryjnymi, które przyspieszają gojenie się trądziku i dezynfekują skórę. Cytryna i gałka muszkatołowa działają przeciwzapalnie, więc ta maseczka będzie idealnym rozwiązaniem na wszystkie problemy ze skórą.

Składniki:
- ½ łyżeczki cynamonu
- 1 łyżeczka soku z cytryny
- 1 łyżeczka miodu
- ½ łyżeczki gałki muszkatołowej
Wymieszaj wszystkie składniki w szklanej miseczce i nałóż na twarz na około pół godziny. Unikaj kontaktu z powierzchnią ust i oczami. Po upływie zalecanego czasu zmyj maseczkę ciepłą wodą.
3
Banan i awokado

Ta niezwykła kombinacja dostarczy wszystkich niezbędnych witamin i minerałów, które są potrzebne w leczeniu blizn potrądzikowych. Dodatkowo pozwolą usunąć wszystkie inne zanieczyszczenia i nawilżą skórę. Aby przygotować maseczkę należy najpierw posiekać owoce w mniejsze kawałki i zmiksować je w blenderze. Można dodać trochę surowego miodu lub oliwy z oliwek. Następnie nałożyć maskę na oczyszczoną skórę twarzy i pozostawić na 30 minut.

Kurkuma i aloes
Kurkuma i aloes to idealnie połączenie, które oczyści skórę i zapewni odpowiednią wilgoć. Oba składniki zawierają wiele substancji odżywczych oraz enzymów, które pozwalają dbać o skórę twarzy. Jedyne, co musisz zrobić, to dodać łyżeczkę miąższu z aloesu do świeżo mielonej kurkumy i zrobić pastę. Gotową pastą należy posmarować twarz i spłukać po 20 minutach ciepłą wodą.
 0/5 (0 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Błyszczące i piękne oczy są kwintesencją młodości. Niestety, wraz z wiekiem wokół oczu zaczynają się pojawiać...
Jak sprawić by twoje oczy wyglądały o 10 lat młodziej?
Błyszczące i piękne oczy są kwintesencją młodości...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt